Gå til innhold

VALS - hvilken skal dere ha?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne sang til brudevalsen. Er det noen som har noen tips?Min kommende er ingen danseløve (han liker å danse men er ingen ekspert...hi-hi :lol: ) Vi må derfor ha en enkel vals vi lett kan følge?

Vi har tenkt å få en som kan lære oss litt hjemme før den store dagen! Har dere tenkt å få hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å danse vals med min elskede hjemme her om dagen, og har nok innsett at vi må droppe valsen. Kommer heller til å velge en rolig sang.

Skrevet

Vi kan å danse vals begge to, men har funnet ut at vi heller har lyst til å danse "bryllupsdans" etter Heaven av Bryan Adams. Den betyr noe for oss. Vals har vi ikke noe forhold til på den måten.

Skrevet

Har rått stjålet en idé fra Tex, vi skal bruke "Someday my prince will come" som vals. Jeg har ønsket meg dansekurs for oss begge til bursdagen min, så vi får se om han tar hintet... (tror det, for han syntes det var flaut da broren hans ikke kunne danse vals i sitt eget bryllup).

Skrevet
Har rått stjålet en idé fra Tex' date=' vi skal bruke "Someday my prince will come" som vals. Jeg har ønsket meg dansekurs for oss begge til bursdagen min, så vi får se om han tar hintet... (tror det, for han syntes det var flaut da broren hans ikke kunne danse vals i sitt eget bryllup).[/quote']

Har dere prøvd å danse etter den? Vi hadde tenkt å bruke den pga lengden, men syntes den gikk altfor sakte.

Skrevet
Har rått stjålet en idé fra Tex' date=' vi skal bruke "Someday my prince will come" som vals.[/quote']

For å gjenta ting som har vært sagt før: hvor kan jeg høre denne? Hvem synger/ framfører?

Skrevet

har lastet ned fra kazaa jeg, søkte bare på tittelen.

Skrevet

Vi tar valsen fra Gudfaren!Den syns jeg er skikkelig kul vals!!!

Skrevet

Vi hadde også tenkt å ha "some day my prince will come" ettersom min mor hadde den en gang i tiden og jeg syntes den er superfin, men har hatt vanskeligheter med å finne den på CD. Vi har derfor ikke prøvd å danse etter den. Hvilken er den fra gudfaren?

Skrevet

"Brudevalsen" av Niels W. Gade ligger også på Kazaa og er helt nydelig.

Hilsen Trille

Gjest Anonymous
Skrevet

Fin og veldig enkel vals; Langs Stjørdalselva

Fin alternativ sang; Tonight I celebrate my love for you

Skrevet

Min kjære er fan av Aerosmith og vi kommer antakelig til å bruke den rolige samngen "Don't want to miss a thing" fra Armageddon :D Den er jo bærre lækker!

Skrevet

Vi har tenkt å bruke "Trønderbrura."

Men:

Fin alternativ sang; Tonight I celebrate my love for you

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bare lurer.... The Godfather Waltz... dør ikke folk når den spilles i filmen?? :o

Skrevet

Har vært inne på tanken å danse til Moon River av Andy Williams :hjerter: . Litt gammelmodig kanskje, men nydelig synes jeg... også går den i ganske langsom takt. Men det forutsetter selvfølgelig at min kjære klarer å lære seg vals før bryllupet :roll:

Gjest Fru Meta
Skrevet

Vi danset etter True Love med Bing Crosby og Grace Kelly. Passet kjempegodt til bryllupsvals og så er den ikke så lang :)

Skrevet

Skulle jeg giftet meg i dag ville jeg valgt Valse D'Amelie fra filmen... (Herregud, jeg har vært litt for mye innom dette forumet de siste dagene!)

Skrevet

Kensj een rolig sang er tingen for oss. Jeg er helt forelsket i Have I told you latley

Skrevet

snusmumerikken, . MOON RIVER er en flott vals. Var i bryllup i sommer hvor brudeparet danset etter denne!!

Mellom,- hvilken vals er dette: Valse D'Amelie fra filmen...

hvorfår jeg tak i den?

Noen andre vals-forslag???? :o

Skrevet
snusmumerikken, . MOON RIVER er en flott vals. Var i bryllup i sommer hvor brudeparet danset etter denne!!

Mellom,- hvilken vals er dette: Valse D'Amelie fra filmen...

hvorfår jeg tak i den?

Noen andre vals-forslag???? :o

Hm :D Da blir det kanskje den da... :hjerter:

Var ellers akkurat og lastet ned Valse D´amelie fra Imesh, og den var veldig fin, men jeg tror den går litt vel laaaangsomt :roll: Ikke alltid det er så lett heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...