Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går mye tur. Mest i lettkupert tereng på grusvei/sti.

Jeg går stort sett fort. Opptil 135 skritt i minuttet. Da går jeg normalt to timer eller mer. Tar jeg det litt rolig går jeg 128-126 skritt i minuttet.

Jeg pleier normalt å gå forbi alle. Bare joggerne som paserer. En gang for noen år siden så var det ei som gikk forbi meg .. Ble nesten skipla. :)

Nå i dag var det en jente som gikk 60-70 meter forran meg og jeg gikk ikke forbi henne før etter 10-15 minutter.

Er det flere enn meg som raser av gårde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg reser også avgårde, anpusten på flat vei når jeg setter igang, og går forbi de fleste. Men hvor mange steg i minuttet vet jeg ikke.

Hilsen kvinne på 40

Skrevet

Muahaha, det var sikkert meg. Din treiging :ler:

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange skritt jeg tar i minuttet, men om jeg går en tur som trim går jeg med halvannen mil på to timer.

Skrevet

Jeg har veldig korte ben, og får vondt i hofta om jeg prøver å få veldig fort desverre.

Skrevet

Jeg går intervaller, så fort jeg klarer en stund og så "vanlig" tempo en stund. Er ute alt fra en halvtime og opp til to timer, kommer an på hva jeg har lyst til den dagen.

Skrevet

om du går inn på karijackueson sin side. så kan du les om det å gå- samt hu har et skjema som viser en "pekepinn! for de ulike nivåene

så ser du hvor du bør ligge.

Skrevet

har ofte på tecno så det er nesten så jeg løper. Har super lange ben.

Skrevet

Jeg aner heller ikke hvor fort jeg går, men jeg går raskere enn alle jeg kjenner. Om jeg er alene (eller med bikkja) så raser jeg avgårde og hunden traver godt etter (stor hund), og tar igjen de fleste andre på gåtur svært fort.

Liker å gå fort, men prøver å roe ned når jeg går samen med andre. Venninnene mine hater å shoppe/tusle i byen sammen med meg. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...