AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Dere som har to katter eller fler (gjerne søsken som er vokst opp sammen). Opplever dere at de går ute sammen? Kommer de ofte inn samtidig?
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Mine to er brødre. Og den ene er bare mere ute enn den andre. De er sjelden ute sammen og kommer inn sammen
Gjest Opus Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Kattene går gjerne ut samtidig, men kommer som regel ikke inn samtidig. Men har den ene ikke kommet inn et par timer etter den andre kom inn, så vil han ut å leite og blir veldig masete og stresset. De pleier å jakte ute sammen og sove i gresset og se på solnedgangen sammen. Men de er aldri ute like lenge, så de går til hvert sitt når eldstepus vil på vandre-runden sin, mens lillepus vil inn og spise Endret 10. oktober 2010 av Opus
Gjest Raindrops Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har to søstre, og det varierer hva de gjør. Noen ganger går de inn og ut sammen, andre ganger ikke. De er heller ikke så mye sammen når de er ute etter hva jeg kan se. Men de pleier å sove sammenkrøllet i hverandre når de kommer inn da :rødme:
Fanta Exotic Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Hos mamma hadde jeg to katter, en hunn og en hann, de er vokst opp sammen (født med en ukes mellomrom). De sover sammen inne, men er aldri sammen mens de er ute. Selvom de går ut samtidig, går de hver sin vei og kommer hjem på ulike tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har tre katter, hannen og den ene hunnen er søsken, og har vokst opp sammen, og de er mye sammen når de er ute, og går som regel ut og inn samtidig. Har også en hunn til, hun er mer selvstendig, og bruker mer tid ute enn de andre, og trekker bare sammen med de andre to når det skjer noe skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå