AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 jeg har en liten helt vanlig grønn plante stående på kontoret mitt. nå i det siste har den plutselig begynt å miste veldig, veldig mange helt grønne blader. de blir ikke gule en gang. tar jeg i den, daler 3-4 stk blader i bakken. det er litt sopp i jorden, men ellers har den det bra, får regelmessig vann med næringstilskudd, og går aldri helt tørr - men overvåt er den heller ikke. kan det ha å gjøre med at vi har begynt å varme opp huset? planten er ikke utsatt for direkte varme, og får sol kun om morgenen. kanskje noen her kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Bjørkefiken pleier å miste blader om høsten Jeg var blomsterpasser for en nabo en vinter og ble litt stressa da hennes to digre ficuser røsset blader, men det var visst helt normalt...
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 aaaa, okei - takk! syntes også det var litt uforståelig at de lot være å bli gule først. den blir vel ikke helt bladløs vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå