AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Det er slik at jeg har holdt med en fyr i noen mnd nå, og for noen dager siden fikk jeg vite fra en god kompis av fyren at fyren som jeg har holdt med har andre jenter som kosevenner. Kompisen fortalte også at fyren hadde brukt meg bare som kosevenner i det siste. Jeg har hatt litt mistanker om det, men har gitt fyren sjanser siden han benekter det, og bruker det at han vil ta ro når vi snakker om hva vi er for hverandre. Derfor er jeg nå ferdig med fyren nå, men jeg ønsker å ta det opp med han for å vise at jeg vet om han og de andre jentene. Men hans kompis ba meg å ikke fortelle til han siden han ikke ville ødelegge vennskapet. Hvordan kan jeg vise fyren at jeg vet om det uten å avsløre kompisen?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Kanskje du kan hinte om at en venninne av deg så han sammen med en annen jente en dag ellerno
Marabou Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Hvorfor må du vise/fortelle ham noe som helst? Du er jo ferdig med ham. Beste måten å vise det er å være likegyldig til hele fyren. Har du behov for å demonstrere noe, viser det ham bare at han har tatt innersvingen på deg følelsesmessig. Det har du ingenting igjen for.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Godt poeng, men jeg er ikke så redd for å vise at han har gjort noe med meg følelsesmessig hvis du skjønner. vil bare vise at han ikke kan holde med dette. jeg vil ikke la han slippe unna.
Piper Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Vil du vise han, sier du at dette gidder du ikke mer, for du er ikke interessert i å eventuelt få kjønnsykdommer, noe du kan risikere å få siden du vet at han holder på med andre. Prøver han å bortforklare det, sier du bare at jeg vet dette fordi en du stoler på har fortalt dette til deg. Det dumme med å dra en hvit løgn, er at du kan risikere at han ikke har vært ute blant folk med andre jenter. Men siden han ahr flere, bryr han seg sikkert ikke om å gjemme alle heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå