Mathiiilde Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Min mor fyller 50 år om 2 uker, og jeg har planer om å scrappe ett lite album til henne tror jeg. Desverre er jeg bittelitt idéløs, og har endel sider å fylle. Jeg lurer derfor på om dere har noen gode ideer til hva jeg kan ha inni? Jeg tenker at jeg kan ha noen med bidler fra hun var liten, og noen med noen søte vers eller noe sånt. Jeg tar i mot hva som helst av forslag og gjerne eksempler på ting dere har gjort for deres mødre i bursdager eller andre anledninger :D
sjonsi Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Hei. Scrappealbum er en riktig så fin ting å gi bort i gave. Syns det er en kjempeide. Inneholdet kan være veldig variert. Du har sikkert mange fine bilder, som vil vekker gode minner hos din mor. Jeg har selv gitt bort et scrappealbum til min mor. Jeg fant frem bilder fra min mors barndom som jeg brukte. Bilder fra mamma og pappa giftet seg, og mange andre bilder fra forskjellige situasjoner. Sidene kan du pynte med alt mellom himmel og jord. Fine dikt synes jeg høres fint ut. Ellers er det utrolig mange ideer å finne på nettet. Bare søk på google på scrapbooking. det eneste er at mye av det er litt overdådig, for det meste er laget av designere som driver med dette nesten på heltid, men det er veldif mange fine ideer å få. Ellers har jeg noen ideer som kanskje kan hjelpe deg i gang. Så om du er intertessert kan du gå på hjemmesida mi, www.ro-so.biz og kikke under SCRAPBOOKING. Der er det noen ganske enkle albumsider. Håper du finner ut av det, og lager albummet, for det er så utrolig morsomt å lage. Og jeg er helt sikker på at moren din vil bli veldig glad for en slik gave. Lykke til. Min lenke
MissStiles Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg lagde scrapbook album til både mor og far når de fylte 50år. Det ble mange turer hjemom, når jeg visste at de begge ikke var hjemme, for å låne bilder fra barndommen og oppveksten deres. Også til meg og søsteren min. Feriebilder ble også tatt med. Også skrev jeg morsomme tekster underveis. Moren min hadde også en lunsj sammen med venninner, på bursdagen sin. Hun ba alle skrive en hilsen til henne. Mens jeg ba venninner fra barndommen hennes om å gjøre det samme. Siden de ikke bor i samme land som oss. Hun ble kjempeglad. Også med morsomme bilder og historier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå