Almarea Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Jeg har kommet fram til at jeg ønsker meg titanringer fremfor gull, da de blir mindre ripete og beholder glansen lenge. Desverre er det ikke så mange butikker som selger titanringer, og jeg har bare funnet èn leverandør (Scrouples) via 2 nettbutikker: gullsmedbutikken.no og forlovelsesringer.no (virker forøvrig som om det er samme butikk). Er det noen som har erfaring med merket eller ringene generelt?
Fluffe Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har erfaring med butikken hvis det er av intresse. Jeg ble veldigfornløyd med de ihvertfall. Kjøpte selv http://forlovelsesringer.no/vare/440 1
Lachesis Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Heisann. Gubben og jeg har Scrouples ringene som forlovelsesring. Vi valgte å ta med matt overflate og det anbefaler jeg IKKE. Det ble ripete med en gang. Fikset den så den nå er blank og den er perfekt. Butikken er også å anbefale. Som du sier så er de to du nevner samme butikk. Flinke selgere og kort leveringstid. Jeg ble også kontaktet av en av de ansatte da jeg hadde bedt dem inngravere datoen jeg og gubben ble sammen (xx.xx.2009) De kontaktet meg for å dobbeltsjekke at jeg virkelig mente 2009 og ikke 2010. (Som ville vært en mer logisk bryllupsdato utifra når jeg bestilte) Bra service. Som du sier så er det få som selger titanringer i Norge. Vi har funnet gifteringene på nett. Er mange som selger titan i utlandet og så lenge du vet størrelse er det jo ingen problem. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå