Gå til innhold

Jeg har blitt forelsket, men nå flytter jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok dette er en kip kip situasjon(som vanlig)!

Jeg har det ikke godt her jeg bor og vurderer å flytte til hjemplassen min igjen etter 10år borte fra det. Har hatt problemer med venner fordi alle mine venner bor så langt unna. Det samme med kjærester...

Jeg har blitt forelsket i en gutt jeg roter med, men syns det er vanskelig å fortelle det da han bort 4t unna meg og vi sjelden sees. Vi prater en del på nettet istedenfor. Han og en annen har blitt mine gode venner, kan prate om ting med de. Nå skal jeg flytte, har ikke sagt det enda, men jeg gruer meg fordi jeg er jo så forelsket i den ene mannen.

jeg vet at jeg ikke kan bli her, kan ikke bare flytte med han heller for det er jo ikke sikkert han vil det heller. Men jeg flytter langt langt vekk, så vi må ta fly. Tviler på at dette blir aktuelt da jeg ikke aner hva han føler.

Men akkurat nå når jeg kanskje får venner og har det godt med noen, så må jeg flytte enda lenger vekk igjen. Jeg blir så lei meg, for skulle ønske jeg aldri ble forelsket.

Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? Hvis jeg må glemme han, kan dere hjelpe meg med det? Hvis jeg skal spørre han, hvordan går jeg frem? Skal jeg forresten si det til han at jeg reiser? Vi som har det så fint hver gang vi sees...

Jeg tror ikke han er en person som flytter rundt på seg (som meg), og jeg vet ikke om man skal ta sjansen på å flytte inn til noen bare uker etter man har blitt sammen. Jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre der.

Åh, det er så kipt! Livredd for å ikke møte noen som han der jeg skal flytte, redd for å ikke få venner der osv. Så redd for at jeg rømmer fra sjanser hvis det noen gang får en sjanse!

Jeg har lidd så lenge og trenger virkelig å ta noe jeg ikke vil angre på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo meningsløst å spekulere i alternativene du har med han, før du vet hva han føler?

Skrevet

Jeg er enig med Supra. Hva er vitsen i å ta sorgen på forskudd før du i det hele tatt vet om han er interessert i å være i et forhold med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...