AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg bestilte en pakke fra Everyday Minerals den 14 september. Pakken er trygt under 200-kroners grensen. Jeg har enda ikke fått denne, og lurer på om det har noen hensikt å purre på butikken? Kan pakken ta så lang tid uten å ha forsvunnet i posten? Har noen av dere forresten erfaring med om EM sender en erstatningspakke om den har blitt borte i posten?
LukaFrost Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Når jeg har bestilt pakke derfra har det som regel tatt 10-14 dager. da har jeg også bestilt gratisprøver. En gang jeg ikke bestilte gratisprøver tok det ca 1 mnd. I følge ei jeg kjenner går det raskere når man bestiller gratisprøver også. Endret 10. oktober 2010 av LukaFrost
Gjest Heidie Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror regelen er at når du velger den billigste fraktmetoden så kan det ta fra 2 - 6 uker. Og som regel må du da vente 6 uker før det er noe vits å klage...
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 En finner informasjon vedr. hvor mange dager en bør beregne, hvor man skal henvende seg hvis en pakke ikke dukker opp osv. her: http://www.everydayminerals.com/policies/shopping De gangene pakker ikke har dukket opp (ulike nettbutikker og eBay), har jeg sendt mail etter ca. 30 dager. Hos nettbutikkene har det stort sett ordnet seg, men der jeg har møtt problem (Lookfantastic og eBay) har jeg henvendt meg til Paypal (heldigvis betalt med dette i de tilfellene), og det har jeg fått refundert mine kostnader (både for produkt og frakt). Der må man sende inn "klage" før det har gått 45 dager - derfor viktig å sende mail til nettbutikk/eBay iallefall noen dager før dette, slik at de får tid på seg til å svare/evt. ordne ut. Derfor ikke vent for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå