Gå til innhold

Hjelp til å shoppe i London?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nettopp flytta til London og jeg trenger nye klær. Saken er at jeg trnger litt store størrelser. Jeg dro innom topshop i Oxfordstreet for en liten looksie for noen dager siden, men alt jeg fant var for lite selv om de var min størrelse i Norge. Jeg ga opp der og da fordi jeg blir veldig deppa når min vanlig størrelse ikke er godt nok.

Noen tips hvor jeg kan finne store klær som både er pen og har en grei pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Primark ligger også i oxford street, på samme kant som hyde park, de har masse klær til en billig penger, men kjøp gjerne en størrelse større en du er vant til fra norske størrelser.

nedover på bayswater har de mange ulike butikker, og kommer du deg utenfor oxfordstreet så synker prisene noe, oxford street er egentlig en dyr gate med untak av noen få butikker.

Tesco butikk, er Englands svar på Bilka i Danmark eller coop obs her hjemme, der var prisene veldig greie, og utvalget ikke så gale.

Hvis jeg ikke husker feil så skal det ligge en H&M butikk også i oxford street.

Endret av Betty2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primark ligger også i oxford street, på samme kant som hyde park, de har masse klær til en billig penger, men kjøp gjerne en størrelse større en du er vant til fra norske størrelser.

nedover på bayswater har de mange ulike butikker, og kommer du deg utenfor oxfordstreet så synker prisene noe, oxford street er egentlig en dyr gate med untak av noen få butikker.

Tesco butikk, er Englands svar på Bilka i Danmark eller coop obs her hjemme, der var prisene veldig greie, og utvalget ikke så gale.

Hvis jeg ikke husker feil så skal det ligge en H&M butikk også i oxford street.

Oki skal undersøke det. Jeg har Tesco ikke så langt fra der jeg bor og jeg har ikke vært der for å se på klær enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 typer tesco butikker i london. den ene sånn liten butikk med primært matvarer, den andre et stort supermaked med alt :) glemte å kegge det ved i forige meld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topshop-klær er jevnt over små i størrelsen. Veldig mange andre muligheter i London. ;) Highstreet-kjedene (utenom Topshop) har H&M-priser og som regel størrelser opp til 20/22 (48/50, tror jeg. Jeg har mye fra Monsoon, men mange andre muligheter - Next, New Look, Jane Norman, M&S (der handler jeg stort sett alt av undertøy) m.m. Og du har de fleste store, internasjonale kjedene, som Mango, Zara, Gap, Benetton, osv. Kjøp deg noen blader à la Glamour, Marie Claire og Elle for å få inspirasjon. Disse bladene presenterer ofte mye fra highstreet-kjedene, og koster noen få pund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topshop-klær er jevnt over små i størrelsen. Veldig mange andre muligheter i London. ;) Highstreet-kjedene (utenom Topshop) har H&M-priser og som regel størrelser opp til 20/22 (48/50, tror jeg. Jeg har mye fra Monsoon, men mange andre muligheter - Next, New Look, Jane Norman, M&S (der handler jeg stort sett alt av undertøy) m.m. Og du har de fleste store, internasjonale kjedene, som Mango, Zara, Gap, Benetton, osv. Kjøp deg noen blader à la Glamour, Marie Claire og Elle for å få inspirasjon. Disse bladene presenterer ofte mye fra highstreet-kjedene, og koster noen få pund.

Det er sannt. Var innom Monsoon på Victoria station en dag og de hadde fine klær i mange størrelser. De finst vel over alt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sannt. Var innom Monsoon på Victoria station en dag og de hadde fine klær i mange størrelser. De finst vel over alt eller?

Monsoon har mange butikker i London, ja. Jeg liker godt den i Covent Garden. Ikke så stor, men koselig betjening og ganske godt utvalg, tross alt.

Hvis du vil ha "alt" samlet, er Brent Cross Shopping Centre å anbefale. Greit å komme seg dit med tuben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...