molluskel Skrevet 10. oktober 2010 #1 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ønsker meg brune støvletter, men alt jeg finner er svarte, eller brune "ride-sko". Ønsker meg enkle lyse brune /cognacfargede støvletter uten noe dill, de bør være i skinn og ha en tykk og middels høy hel, ca 5-7 cm. Det må ikke være "over-knee", og heller ikke spisse. Jeg vet altså ganske nøyaktig hva jeg vil ha, men finner ingen! Noen som har sett slike noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Del Skrevet 10. oktober 2010 har du sjekket haalandsko/eurosko eller dinsko? synes jeg har sett noen sånne i Bergen i hvertfall, men er ikke helt sikker på hvor. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 10. oktober 2010 #3 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ønsker meg brune støvletter, men alt jeg finner er svarte, eller brune "ride-sko". Ønsker meg enkle lyse brune /cognacfargede støvletter uten noe dill, de bør være i skinn og ha en tykk og middels høy hel, ca 5-7 cm. Det må ikke være "over-knee", og heller ikke spisse. Jeg vet altså ganske nøyaktig hva jeg vil ha, men finner ingen! Noen som har sett slike noe sted? Jeg har lett etter noe liknende i hele høst, og har mer eller mindre gitt opp. Jeg vil ha noe i denne fasongen i cognac eller brun, men finner ikke noe som likner en gang. Endret 10. oktober 2010 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 10. oktober 2010 #4 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har lett etter noe liknende i hele høst, og har mer eller mindre gitt opp. Jeg vil ha noe i denne fasongen i cognac eller brun, men finner ikke noe som likner en gang. Er i samme situasjon. Er ute etter noen litt mørkebrune støvletter som ikke går over kneet og som ikke ser ut som ridesko, men det ser ut som om det er umulig å oppdrive i høst. Har funnet mange som hadde passet perfekt, men de er alle enten veldig lyse eller svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 10. oktober 2010 #5 Del Skrevet 10. oktober 2010 Godt å høre at vi er flere! Jeg hadde glatt kjøpt de i linken min dersom de hadde vært i cognac eller mellombrun, men ikke når de kun finnes i svart og beige. Og jeg skjønner ikke hva som er greia med ridestøvler... De får jo føttene til å se ekstra lange ut i forhold til beina. Til og med på meg som bruker str 36. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #6 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har lett etter noe liknende i hele høst, og har mer eller mindre gitt opp. Jeg vil ha noe i denne fasongen i cognac eller brun, men finner ikke noe som likner en gang. Jeg er sikker på at jeg har sett disse i cognacfarge på Bianco? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 10. oktober 2010 #7 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er sikker på at jeg har sett disse i cognacfarge på Bianco? :klø: De finnes bare i beige og svart, ihvertfall ifølge nettsidene til Bianco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #8 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ja, så det nå. Måtte inn å sjekke Har du sett disse da? http://content.www.bianco.dk/uploads/b_productcolour/28-42311-24_350x330.gif Innlegget er endret iht KGs regler. ninuska_, mod Endret 11. oktober 2010 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 10. oktober 2010 #9 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det hadde jeg ikke. Takk! Da veit jeg hva jeg skal se etter neste gang jeg er på Bianco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #10 Del Skrevet 10. oktober 2010 Linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molluskel Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 10. oktober 2010 de var ganske fine de fra bianco Jeg var egentlig på ukikk etter noen uten spenner,rynker og stæsj, men disse var ikke så verst. Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molluskel Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det jeg i utgangspunktet var på leting etter er noe sånt som dette: lille vinkel sko eller dette: lille vinkel sko Noen som har handlet derfra? De var litt dyre syns jeg, og litt skummelt å kjøpe uten å prøve først. Er det mulig å finnne noe sånt i butikkene da? bortsett fra i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 11. oktober 2010 #13 Del Skrevet 11. oktober 2010 Linken Disse skal jeg også sjekke ut om jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker8ell Skrevet 11. oktober 2010 #14 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) problemet i år er at boots, eller ridesko som dere kaller det, er inn i år. Nesten for inn... for jeg jobber med sko og jeg finner nesten ingen jeg liker en gang... Endret 11. oktober 2010 av Tinker8ell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #15 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Stovlar?art=258892&c=SEK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. oktober 2010 #16 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bianco har et greit utvalg i lyse brune/cognacfargede støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maling Skrevet 13. oktober 2010 #17 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ebay.com har det meste.. Hvis du søker på noe alà brown leather boots, så finner du kanskje det du ser etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molluskel Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er litt skeptisk til å handle støvletter på nettet, hvis ikke ville jeg nok ha valgt de fra lillevinkelsko som jeg linket til over. Bianco har mange, men alle har rynker og/ eller spenner, noe jeg helst ikke vil ha.Men takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #19 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har dere vært og sett på Økonomisko? De har veldig bra utvalg i støvletter denne sesongen, faktisk en del ekte skinn også! Jeg har sett både lysebrune og mørkebrune støvletter der for ikke lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 15. oktober 2010 #20 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takker for tips. Jeg har vært innom flere biancobutikker og har ikke funnet noen av støvlettene som er å finne på hjemmesidene deres. Nettet er heller ikke aktuelt for mitt vedkommende, da jeg har brent meg på å kjøpe sko på nettet før. Økonomisko er notert og skal sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå