LukaFrost Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har aldri helt skjønt greia med chartertur. Hva er det som er så bra med det? Hva er fordelen i forhold til å bestille hotell og flytur selv hver for seg? Er det billigere?
Betty2 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Det kan i noen tilfeller være billigere. Fordelen er jo at reiseselskapet ordner aøt for deg, og du litt mere grantier når mann reiser chartret. om hotellet er skitent / falle ferdig og ikke lever opp til den standar som reiseselskapet har lovet, så kan du klage og bli overflyttet til et nytt hotell uten ekstra kostnader. I tilegg ordner reiseselskapet med transfer, så det er litt greit å bare gå av flyet og sette seg på bussen. men jeg må innrømme, jeg er blitt litt mer tilhenger av å bestille fly reise selv, også leie ferie hus fra privatpersoner. synes det er en super ordning og det kan bli kjempe billig.
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Man har guide å forholde seg til, har gjerne morgenmøte første dagen. Da får man bla. vite om utflukter ol. Men å bestille utflukter gjennom dem er mye dyrere enn bestille lokalt. Har følt meg litt tryggere ved å reise charter men har gått greit å reise når vi har satt sammen reise selv også.
Daniel84 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 om det skulle oppstå en krise, er det greit å ha noen å forholde seg til! også dekket hotell og mat ved forsening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå