Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise en uke til syden første uka i mars, da er det vinterferie, så derfor høyere priser på reiser. Er jeg og kjærsten som skal reise på tur, og vi vil reise billigst mulig, men bo bra.

Og ser att Tunisia er det billigste, men er litt skeptisk. Jeg har vært i Egypt, så vet hvordan det er, og synes et er helt greit. Der kan vi jo også snorkle og reise til pyramidene. Greit å ha noe å gjøre og.

Så lurer litt på erfaringen folk har med Tunisia?

Og dere som har vært begge steder hvor trivdes dere best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært begge steder og likte helt klart egypt best!! Men det kan ha vært tilfeldig. Var begge steder i mai, og det vra veldig mye varmere i egypt. Syns ikke det var varmt nok i tunisia, og ble ikke noe bading :(

Skrevet

Enig m/AnonymBruker: Egypt! Hotellstandarden i Egypt er mye høyere, og det er mye mer å oppleve og se. Er dere derimot på jakt etter sol og bad for en billig penge: Definitivt Tunisia. Nydelige strender og et prisnivå som er latterlig lavt. Maten er ikke imponerende noen av stedene, men tunisierne var et mye mer behagelig og mindre masete folkeslag enn egypterne. Så det kommer litt an på hva dere vil ha ut av ferien.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Men Tunisia er kanskje ikke varmt nok første uka i mars? Er vel kanskje en del varmere i Egypt. Varme er viktig for oss begge. Vi er vant til hellas/tyrkia i juni/juli/aug, så vant til att det er varmt og godt.

Da jeg var i Egypt var det første uken i februar, var da 30 grader i skyggen på dagen, deilig og varmt. Var heldig med maten i Egypt og jeg da, bodde på all inclusive, og var masse god og variert mat der.

Ellers var vi to søte venninner som dro alene til Egypt, og vi syntes ikke masing fra mannfolkene var så ille.

Skrevet

Jeg har reist på venninnetur til Tunisia, og jeg LOVER at masingen fra mannfolkene der var UTROLIG intens. Tror trikset for å få et fint opphold i Tunisia er å velge et stort hotell, gjerne på stranden med eget strandavsnitt.

Skrevet

Tunisia er iskaldt i mars!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Da blir det Egypt så får vi det godt og varmt.

Skrevet

Liker Tunisia bedre som land, men det er jo varmere i Egypt.

Mye bedre mat og koseligere mennesker i Tunisia synes jeg personlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...