Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg innom eposten til samboeren min gjennom 5 år. JA, jeg vet at det er fy-fy, men jeg har en fryktelig dårlig magefølselse, derfor gjorde jeg det.

Jeg fikk bekreftet min mistanke litt. Han har skrevet seksuelt ladet eposter med en kvinnelig kollega. De er humoristiske, ingenting som er direkte koblet som "jeg vil ha deg nå" og lignende. Derfor er jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå.

Er dette ok?

Hva hadde dere gjort om dere oppdaget noe slikt?

Hååååper noen kan svare meg, for jeg går rundt med en ekkel klump i magen nå .. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper du og samboeren din kan snakke sammen: for å snoke er aldri greit. Legg deg flat og si du snokte og ble lei deg da du leste mailen. Snakk sammen. Ikke tro du vet sannheten: men la ham fortelle sin versjon før du dømmer. Kanskje det er mer uskyldig enn du tror?

Endret av barnehagetanten
Skrevet

hvis det er humoristisk ladet er det nok bare tull dem imellom.

det kan hende de flørter litt uskyldig uten å tenke over det.

jeg har selv hatt en litt sånn type humor med en kollega, men så har jeg også hatt det med kvinnelige i tillegg. jeg har anlegg for litt slik humor. men jo, det var jo underliggende små-flørting selv om vi aldri gjorde noe som helst.

vi har akkurat samme humor idag, men jeg legger ingenting i det - ikke han heller. vi har slik humor med alle som gidder.....

for min del, dersom jeg skulle seriøst flørtet med noen hadde jeg ikke sendt seksuelle humor-mailer. og har man tenkt å være utro/vet at det kanskje kan skje, så sletter man mailene.....

men med det sagt så har du jo som du sier hatt en dårlig magefølelser.

jeg ville snakket med ham - ikke om snokingen - men om den dårlige magefølelsen du har hatt.

kanskje han har vært litt mentalt fraværende eller noe?

Skrevet

Tusen takk for svar! Det kan nok være uskyldig, men magefølelsen min har en ekkel bismak.

Du skriver at fordi de ikke er slettet så er det uskyldig, men de første mailene var slettet, for jeg kom "rett inn i" mailer som jeg forstår har pågått en stund, for det var referert til ting som jeg ikke kunne finne starten på. Hmm, klarte jeg å forklare meg nå?

Så kanskje de mailene jeg leste er glemt slettet ved en feil?

Huff. Liker ikke å være redd/sjalu. Det må sies at samboeren min alltid blir "innbilsk" av oppmerksomhet. Klarer ikke å forklare meg helt i dag kjenner jeg.. er bare lei meg.. :(

Skrevet

Det må sies at samboeren min alltid blir "innbilsk" av oppmerksomhet.

:( Ikke bra... Sånne folk kan være veldig irriterende.

Men snoking er virkelig ikke veien å gå altså, uansett. Dere må snakke sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...