Mini^^ Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Heei Er en smule frustrert fortiden. Føler bare sambo bare går hele tiden å har aldri tid til meg eller vår sønn lengre.. Jeg har nettopp begynt å jobbe igjen etter jeg har hatt permisjon i 1 år. Å det gjør jo at vi ser enda mindre til hverandre nå. Men hver gang jeg spør om han heller kan være her me oss, å ha en familie dag. Får jeg til svar; "Jeg må jo få lov til å gå av og til" "vi bor jo sammen, så vi er jo sammen hele tiden" "gidder ikke diskutere dette med deg, jeg går når jeg vil gå" Altså han føler vi tilbringer mye tid sammen, men det gjør ikke jeg. Enten når han er hjemme sitter han på pcen eller ser på tv, kan aldri finne på andre ting å gjøre hjemme. Å når jeg spør om vi kan ha litt alene tid sammen, kjærestetid, så kommer det igjen di samme kommenarene "vi bor jo sammen" "vi er jo sammen" "vi har en sønn sammen" Jeg savner å ha en kjæreste Er det meg som er dust, eller?
Gjest c Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Neste gang han hadde svart sånn om jeg hadde spurt om ikke vi kunne ha litt kjæreste tid sammen,tror jeg jeg hadde svart at hvis han mente at det holder med at vi bor sammen, har barn sammen og at vi er sammen, så får jeg finne meg en på si som kan fylle ut "kjæreste-delen" ettersom han ikke er interessert i det...!
I Grosny Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Heei Er en smule frustrert fortiden. Føler bare sambo bare går hele tiden å har aldri tid til meg eller vår sønn lengre.. Jeg har nettopp begynt å jobbe igjen etter jeg har hatt permisjon i 1 år. Å det gjør jo at vi ser enda mindre til hverandre nå. Men hver gang jeg spør om han heller kan være her me oss, å ha en familie dag. Får jeg til svar; "Jeg må jo få lov til å gå av og til" "vi bor jo sammen, så vi er jo sammen hele tiden" "gidder ikke diskutere dette med deg, jeg går når jeg vil gå" Altså han føler vi tilbringer mye tid sammen, men det gjør ikke jeg. Enten når han er hjemme sitter han på pcen eller ser på tv, kan aldri finne på andre ting å gjøre hjemme. Å når jeg spør om vi kan ha litt alene tid sammen, kjærestetid, så kommer det igjen di samme kommenarene "vi bor jo sammen" "vi er jo sammen" "vi har en sønn sammen" Jeg savner å ha en kjæreste Er det meg som er dust, eller? Problemet er vel at hans måte å koble ut på ikke er å kose deg. Hvorfor er det ikke sånn? Er han lite kosete av seg? Hvis du passer på å kose han når han setter seg ned ved tv`n, hvordan tar han det? Med glede eller irritasjon?
Gjest -L- Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Eg syntes ikkje du er dust. Gi bedskjed at det er et problem for deg og at du ikke føler dere tilbringer tid sammen på den måten du helst ønsker.
jita Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 kanskje han har ei på si, og at han der får oppfylt alle kjæreste følelsene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå