Gå til innhold

Leveringstid barnehagefotografering (Fovea)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt Fovea i barnehagen sin som fotograf? Hvor lang tid tok det før dere fikk hjem den pakken som dere kan se igjennom uforpliktende i 14 dager?

"Rask levering" står det på nettsidene deres, men nå er det snart en måned siden!! Sist gang jeg sjekket, så het det "grusomt lang levering". Håper ikke de forventer etterbestillinger med den "servicen" der!

Skrevet

Her tar det 4-7 uker. Husk at de har tatt bilder av mange unger, og at det tar tid å gå gjennom alle bildene. Det er da bra at de gjør en skikkelig jobb med bildene.

Virker ikke som om du har så mye peil på foto ;)

Skrevet (endret)

Du kan ikke forvente at de skal rekke å gjøre klar alle bildene på èn mnd, når de har tatt bilder av en hel barnehage, gjerne med over 60 unger.(+ flere andre barnehager også for den saks skyld) Vi brukte Fovea i barnehagen ifjor, og vil tro det tok ca 6 uker før vi fikk de, og det syns jeg var ganske kjapt i forhold til mange andre firmaer.. :)

Endret av Jesse
Skrevet

Det tar tid. Når de har fotografert din håpefulle, går de tilbake til studio og redigerer tidligere tatte bilder. Og når de jobber med dine bilder, fotograferer de andres. ;)

Skrevet

Jeg har peiling på fotoproduksjon, men ikke fotograf-delen. Tenkte ikke over at bildene skulle redigeres først :) Takk for at dere oppklarte dette for meg! Da er det jo ikke rart at det tar litt tid. Synes bildene så så "ferdig" ut på previewen, at det var bare å kjøre de ut. Men kjekt å vite at bildene blir finere enn det vi fikk se på skjermen, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...