Gjest kml Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 jeg bråvåknet nettopp og har skikkelig fylleangst. Klarer ikke slappe av eller sove videre. Jeg syntes at det er kjempeskummelt og ikke huske hva jeg gjorde igår, hvordan jeg kom meg hjem eller hvordan jeg fikk lagt meg. Jeg husker vagt at jeg ikke gjorde noe dumt, som å hooke opp med fremmede folk og jeg tror jeg kom meg hjem alene. Men jeg ser nå at jeg må ha lagt igjen fav.genseren min der (som sikkert er borte nå) og jeg har sjekket mobilen. Jeg har visst ringt flere folk jeg egentlig ikke er så god venn med og selvfølgelig sendt teite meldinger. Men det skumleste syntes jeg - er tanken på at jeg rett og slett ikke kn huske at jeg gikk hjem. I det hele tatt. Noen andre med tanker på det?
lystige Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 jeg bråvåknet nettopp og har skikkelig fylleangst. Klarer ikke slappe av eller sove videre. Jeg syntes at det er kjempeskummelt og ikke huske hva jeg gjorde igår, hvordan jeg kom meg hjem eller hvordan jeg fikk lagt meg. Jeg husker vagt at jeg ikke gjorde noe dumt, som å hooke opp med fremmede folk og jeg tror jeg kom meg hjem alene. Men jeg ser nå at jeg må ha lagt igjen fav.genseren min der (som sikkert er borte nå) og jeg har sjekket mobilen. Jeg har visst ringt flere folk jeg egentlig ikke er så god venn med og selvfølgelig sendt teite meldinger. Men det skumleste syntes jeg - er tanken på at jeg rett og slett ikke kn huske at jeg gikk hjem. I det hele tatt. Noen andre med tanker på det? Æsj det er forferdelig! du kan trøste deg med at du ikke er alene da, og at de du hra ringt og sendt teite meldinger til mest sannsynlig har vært der selv de også det er grusomt når det står på, men det går nok an å le av det om noen dager.. ellers er det jo ekkelt å ha blackout, men de fleste oppfører seg jo ikke ekstra gale i disse svarte hullene.. det pleierå hjelpe meg å gå en tur, ringe alle venninene mine for å høre at ingen er sure og le litt av det.. uansett, avtal med deg selv å drikke mindreneste gang, evt. spis mer og drikk mye vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå