Gjest Anonym nå Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg er lykkelig gift og har ikke noe ønske om å bryte med mannen min. Jeg har heller ikke noe ønske om å bli sammen med sjefen min eller gjøre noe som helst med ham. Jeg er 25 - sjefen 31. Jeg klarer bare ikke å slutte å flirte med ham - han flirter også tilbake.... og vi kommer "tilfeldigvis" borti hverandre hele tiden. Er dette normalt? Er det galt? Jeg vet ikke om han er sammen med noen... Håper på svar
Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Nei, nei! Jobbflørting er gøy! Lenge leve jobb-flørten. Så lenge du er påpasselig med å holde deg innenfor visse rammer, er flørten helt ufarlig. Kos deg, du!
VesleBråka Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg tror vi gikk fra "flirte" til "flørte" ca. 1959
blåveis Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg tror vi gikk fra "flirte" til "flørte" ca. 1959 det vet jeg ingenting om (født i 79), men har aldri hørt noen bruke "flirte" (flørting derimot vet jeg godt hva er :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg tror vi gikk fra "flirte" til "flørte" ca. 1959 hehe blandet vel litt med engelsk da
Gjest anonym nå Skrevet 8. oktober 2003 #6 Skrevet 8. oktober 2003 Nei' date= nei! Jobbflørting er gøy! Lenge leve jobb-flørten. Så lenge du er påpasselig med å holde deg innenfor visse rammer, er flørten helt ufarlig. Kos deg, du! Ok takk! Var det jeg mente også, gleder meg til å gå på jobb da - blir liksom i så mye bedre humør :D Bare litt nysgjerrig på hva dere mente om dette da
Gjest Jeg også Skrevet 8. oktober 2003 #7 Skrevet 8. oktober 2003 Ja, jeg og sjefen min flørter også mye. Vi hadde en liten affære en gang, men det var bare et engangs tilfelle. I ettertid har vi blitt bedre kjent og spøker en del om "den" gangen. Det gøy og spennende:)
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #8 Skrevet 8. oktober 2003 Hadde ikke syns det var spesielt morsomt om min mann "tilfeldigvis" kom borti andre kvinnelige kolleger på jobben, men... hva på neste firmafest uten partnere? Dette kan utvikle seg til noe mer og da er det nok ikke greit å være ansatt og sjef.. tenk deg virkelig om. I've been there...
Gjest AvErfaring Skrevet 8. oktober 2003 #9 Skrevet 8. oktober 2003 Veien fra den smule beruselse som jeg tolker at du opplever, og til sengehalmen, er ikke så veldig lang. Jeg skjønner at tankene dine kretser mye rundt dette. og at du liker den leken dere har. Forelskelse, kalles det. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #10 Skrevet 8. oktober 2003 Den som leker med ilden osv. osv. osv. Håper du har fyrstikkene under kontroll, lille venn. Litt for sent å angre når forholdet ditt ligger i aske.
Gjest anonym nå Skrevet 8. oktober 2003 #11 Skrevet 8. oktober 2003 Ja, jeg og sjefen min flørter også mye. Vi hadde en liten affære en gang, men det var bare et engangs tilfelle. I ettertid har vi blitt bedre kjent og spøker en del om "den" gangen. Det gøy og spennende:) Ja helt enig - det er gøy og spennende. Jeg skal ikke trekke det så langt at vi har en affære da men Morsomt uansett.
Gjest anonym nå Skrevet 8. oktober 2003 #12 Skrevet 8. oktober 2003 Forelskelse, kalles det. :blunke: Nei, det er det ikke. Beruselse ja... men jeg er langt fra forelsket i den mannen. Det er helt og holdent kun lek
bluebird Skrevet 8. oktober 2003 #13 Skrevet 8. oktober 2003 Hadde ikke syns det var spesielt morsomt om min mann "tilfeldigvis" kom borti andre kvinnelige kolleger på jobben' date=' men... [/quote'] Ikke jeg heller. :-? Jeg syns svarene her var veldig positive og "jada, litt flørting på jobben er bare fint!" Men...så kommer det an på hva man mener med å flørte da. Greit nok å spøke og utveksle morsomme kommentarer, men å "tilfeldigvis" komme borti en bestemt person hele tiden? Og hvis dette "bare er uskyldig flørting" hvorfor nevner du da at du ikke vet om han (sjefen din) er sammen med noen?
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #14 Skrevet 8. oktober 2003 Flørting med sjefen kan bli skjebnesvangert; som arbeidstager er man sårbar; pass deg sånn at du ikke gir ham signaler som sier at du vil mere, er han av den gale sorten tåler han ikke ett avslag (hvis du avviser ham da...) og da er situasjonen ute av din kontroll og du må kikke deg om etter ny jobb. Er d ikke litt typisk at sjefer prøver seg litt på unge, uerfarne arbeidstakere som vil føle seg litt smigret........
Gjest Anonym nå Skrevet 9. oktober 2003 #15 Skrevet 9. oktober 2003 Og hvis dette "bare er uskyldig flørting" hvorfor nevner du da at du ikke vet om han (sjefen din) er sammen med noen? Fordi jeg tenkte det var relevant når jeg spurte om dette var galt..... Jeg flørter på denne måten med flere andre menn på jobben også. Men han er den som sitter nærmest meg så vi gjør det mest....
Gjest Anonym nå Skrevet 9. oktober 2003 #16 Skrevet 9. oktober 2003 Flørting med sjefen kan bli skjebnesvangert; som arbeidstager er man sårbar; pass deg sånn at du ikke gir ham signaler som sier at du vil mere, er han av den gale sorten tåler han ikke ett avslag (hvis du avviser ham da...) og da er situasjonen ute av din kontroll og du må kikke deg om etter ny jobb. Er d ikke litt typisk at sjefer prøver seg litt på unge, uerfarne arbeidstakere som vil føle seg litt smigret........ Dere får dette til å høres så seriøst ut - det er da bare småflørting!! Jeg er sikker på at jeg ikke sender ut feil signaler... bare lek fra begges side.
Gjest GreenSky Skrevet 9. oktober 2003 #17 Skrevet 9. oktober 2003 Som jeg sa - flørting er helt OK, bare en holder seg innen for disse rammene. Og det ser det ut til at du er klar over "Anonym Nå", så bare kos deg du. Flørting er faktisk sunt!
Gjest Anonym nå Skrevet 9. oktober 2003 #18 Skrevet 9. oktober 2003 Som jeg sa - flørting er helt OK' date= bare en holder seg innen for disse rammene. Og det ser det ut til at du er klar over "Anonym Nå", så bare kos deg du. Flørting er faktisk sunt! Takk GreenSky, det tror jeg også :D Jeg vet hvor grensen går. :blunke: Beklager at jeg bare heter "anonym nå" nå :oops:
krissi2 Skrevet 9. oktober 2003 #19 Skrevet 9. oktober 2003 Det er sundt å flørte. Var flinkere til det før, har blitt mere innestengt og alvorlig de siste årene. Det jeg anser som flørting er kun smiling, tulle med kolleger, spøke litt og kanskje en klem. Utroskap har ingenting med flørting å gjøre. Kan nesten si at jeg på en måte flørter med jenter også uten å være lesbisk. Flørter jeg med noen som ikke kjenner grensene, kutter jeg ut tvert. Flørt i vei, høres ut som om du vet hvor grensen går.
Ursula Skrevet 9. oktober 2003 #20 Skrevet 9. oktober 2003 Sjefen min er fryktelig hyggelig han altså, men noe flørte emne er han i aller høyeste grad ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå