Gå til innhold

Til de som betviler Cuckolds teorier om prinsessesyndrom

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Les om sexglade Karen (måtte verden velsignes med flere sexglade kvinner) og legg merke til følgende utdrag:

"En leder i universitetsavisa tar opp Karen og hennes forskningsprosjekt, der er den største overraskelsen at Karen - som karakteriseres som en 6/10-dame - klarte å ligge med så mange kjekke menn."

Det er fordi Cuckold har rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett i hva? Nå må jeg innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva dette prinsessesyndromet er, men så vidt jeg forsto var det snakk om at fordi damer har overtaket på ONS markedet så begynner mange å tro at de er penere enn de er fordi de får kapret seg så mange pene menn som egentlig er høyere enn dem på attraktivitets-stigen? Eller?

Forresten så ser hun ikke ut som en 6/10 jente i mine øyne, ikke fra det bildet der i allefal.

Skrevet

Les om sexglade Karen (måtte verden velsignes med flere sexglade kvinner) og legg merke til følgende utdrag:

"En leder i universitetsavisa tar opp Karen og hennes forskningsprosjekt, der er den største overraskelsen at Karen - som karakteriseres som en 6/10-dame - klarte å ligge med så mange kjekke menn."

Det er fordi Cuckold har rett.

Ok.

Skrevet

Det er fordi det er enkleste måten å knuse noens selvbilde på og opprettholde ideen om at det eksisterer virkelige hierarkier mellom mennesker, basert på noe så overfladisk som utseende. helst uttalt av menn for å trykke på de knappene de vet er sårest for kvinner. Når kvinnen har greid å sette stiletten der det gjør vondest for HAM først...Ren hersketeknikk med andre ord.

:)

Skrevet

Ingen her har benektet at enkelte gutter/menn tar alt som krabber og går, men på hvilken måte mener du dette beviser at jentene lider av noe prinsessesndrom?

Mange innrømmer også at de lider av kresenhet, men dette betyr da ikke at man tror man er penere enn det mann er.

Det finnes forresten forsikning som beviser at menn karakteriserer seg som litt penere enn andre mener, og kvinner karakteriserer seg som litt mindre pen enn hva andre mener.

Skrevet

De fleste jenter kan da tone seg både opp og ned. jeg kan være både en 10+ og en -10.

Jeg tenker forøvrig på prinsessesyndromet ikke på noe som går på utseendet, men på hvordan enkelte jenter sutrer og klager og tåler svært lite, og bare vil kreve og kreve uten å gi noe tilbake. Såkalte "vestkantjenter" ville jeg vel kalt de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...