Gå til innhold

Er de peneste jentene de som har penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det.Alt koster jo og for å se best mulig ut og velstelt så koster det deg mye penger.Eks

-Frisør

-Solarium/tan

-Sminke(dyretst best)

-voksing av private områder(barberer man får man utslett som regel)

-Hudpleie

-Klær

-Trening

+++++++

Nå er det ikke snakk om "naturlig pen" selv naturlig pene i dette landet holder på med slikt.

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt saa prioriterer de penger paa det istedet for andre ting.

Skrevet (endret)

Tror de aller fleste jenter som vet å ta vare på pengene de har og samtidig ser bra ut har en interesse for -og har lært seg hvordan de skal utnytte pengene!

Det er nok nok av jenter der ute med en overflod av cash også -men for meg personlig f.eks. som er og har vært en fattig student en god stund, så handler det om å ha åpne øyne når det gjelder alt fra tilbud til hvem som gjør den beste jobben til en rimelig pris. Jeg går ikke til den dyreste frisøren selv om de er flinke når jeg finner en som er rimeligere og som kan måle seg med den dyreste i kvalitet/hvor gode de er.

Og noen ganger så synes jeg det er viktig å bruke litt penger, rett og slett fordi produktet både er bra (og bedre) men også sparer meg penger hvis jeg tenker lengre en nesetippen min.

Men som sagt, jeg tror det hele kommer an på alder og hvor mye man bryr seg om sånne ting -jeg er sånn middels interessert selv, men får da høre at jeg ser bra ut både titt og ofte.

Det er nok litt "øvelse gjør mester", jo lengre man holder på og jo mer man lærer, jo flinkere blir man og kan gjøre mye ut av lite. Det gjelder jo på alle andre områder også -bare se på disse super-husmødrene som får pengene til å strekke laangt over min fatteevne og uten at det vises utad!

Endret av Colargol
Skrevet

Veeeeel, er sikkert litt prioritering det er snakk om også da. Og en annen ting er at man trenger ikke alt det der for å være pen.

Den peneste jenta jeg kjenner går å tar sol når hun føler for det en gang i blandt. Ikke mer enn 10 ganger i året, det er mest noe sosialt hun gjør med venninner. Hun går ikke på treningsstudio, hun bruker lite sminke, men har natulige, pene trekk og pen hud, så alt hun bruker er mascara til daglig. Litt øyenskygge når hun skal pynte seg. Hun er slank, høy og har naturlig timeglass figur så hun kan kle på seg en sekk og fremdeles være sexy, så billige klær fra H&M og cubus holder i lange baner for henne. Hun går vel til frisøren 2 ganger i året, og bruker en vanlig hudkrem.

Nei, de peneste jentene er ikke nødvendigvis de som bruker masse penger på utseende. Hvis DU liker best jenter med mye sminke, som går i solarium nok til at de får synlig farge fra det, og er generelt veldig opptatt av å bruke mye tid og penger på utseende, så har det jo litt mer med din smak å gjøre.

Skrevet

Jeg har venninner som er mye fattigere enn meg og som bruker mye mer penger på alt mulig av stylingsprodukter og stash. Selv er jeg opptatt av kvalitet også veldig prisbevisst. Jeg er ikke den mest jålete, burde gått mer til frisøren osv, men kjøper klær som ser mer ekslusive ut enn billig-klær. Man rike mennesker er pene, men ofte henger nok nok mer sammen med forbruk enn hvor velstående man er. Mange av de som tar seg bra ut er egentig ikke så veldig rike, men handler kanskje litt over evne eller sparer inn på noe annet.

Skrevet

Er nok mange som tror at jenter som alltid er pene, velstelte og sminkede og har pene klær er rike. Men det er ikke alltid tilfellet. Er mange "fattige" som ser rike ut, men som ikke er det.

Og det er mange rike som ser fattige ut, fordi de ikke gidder å bry seg eller å bruke tid på sminke og klær.

Noen har ikke behov for å vise at de er rike.

De som ikke har så mye penger, men som bruker mye penger på klær og sminke osv, er nok flinke til å disponere pengene hver mnd.

Kjenner en jente som har minimalt med penger, men hun er utrolig flink å bruke pengene rett. Hun klarer t.o.m å spare litt hver mnd.

Hun er flink til å kjøpe klær på salg, og hun er flink til å finne ting billige bra ting.

Så er hun naturlig pen, og trenger ikke å gjøre så mye med utseende heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...