Gå til innhold

Godt tips til merking av gavene !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen icon_smile.gificon_smile.gif

Jeg har en kjempegod ide om hvordan dere kan unngå rot i gavene dere får. Kjøp sånne gule loddbøker med nr. fra 1 - 50 og skriv på hver linje hvem dere har fått gaven av og hva gaven er.

Deretter kjøper dere sånne små, hvite klistrelapper, de jeg har kjøpt er 15 x 20 mm.

På disse skriver dere nr. på gaven utfra den linjen i loddboken gaven står skrevet og klistrer den fast på gaven. Da er det ingen fare for å stå der som noen idioter dagen etter og ikke vite hvem dere fikk hvilke gaver fra icon_eek.gif

Kjempesmart og billig løsning icon_smile.gif. Jeg betalte ca. 20 kr for to loddbøker og to pakker med klistrelapper med 175 lapper i hver pakke.

Håper dette var en ide andre kan bruke også icon_smile.gif

Hilsen en lur Pludre icon_biggrin.gificon_biggrin.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-05-04 01:16 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

hei smarte pludre icon_smile.gif

det var en kjempe ide icon_smile.gif skal kjøpe slik imorgen jeg icon_smile.gif

takk for tipset icon_wink.gif

klemz12

Skrevet

I tillegg kan det være smart å sørge for at ALLE gavene som hører sammen blir merket (ikke bare den største tingen...)

Og en annen ting: Sett også en merkelapp på esken som gaven kom i: da er det så mye lettere å finne frem igjen dersom man ønsker å bytte noen av gavene!!!

Skrevet

Vi løste det på følgende måte:

Jeg laget en liste med kolonnene Gave#/kort#/Gave/Fra

Så kjøpte jeg små ferdig nummerete lapper i bokhandelen. ( små hvite dotter nummerert fra 1-500)

De som ånet pakken klistret en lapp i kortet og en på gaven. Så skrev de på listen

Gave#/kort#/Gave/Fra

__1___2____bolle__Kari B

Om det var flere deler i en gave var det bare å dele ut ekstra nummer lapper og skrive det på listen.

Veldig enkelt å greit for de som pakker opp, og veldig enkelt for meg å få full oversikt over gaver og kort når takkekort skulle skrives12

Skrevet

Vi skal ha to til å pakke opp gavene. Den ene pakker opp og sier hvem det er fra og hva det er og den andre skriver det opp i ei bok. Synes dette høres greit ut jeg icon_smile.gif

Gavene skal være i et rom for seg selv så de får god tid på dette også uten tilskuere icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...