Pludre Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Hei alle sammen Jeg har en kjempegod ide om hvordan dere kan unngå rot i gavene dere får. Kjøp sånne gule loddbøker med nr. fra 1 - 50 og skriv på hver linje hvem dere har fått gaven av og hva gaven er. Deretter kjøper dere sånne små, hvite klistrelapper, de jeg har kjøpt er 15 x 20 mm. På disse skriver dere nr. på gaven utfra den linjen i loddboken gaven står skrevet og klistrer den fast på gaven. Da er det ingen fare for å stå der som noen idioter dagen etter og ikke vite hvem dere fikk hvilke gaver fra Kjempesmart og billig løsning . Jeg betalte ca. 20 kr for to loddbøker og to pakker med klistrelapper med 175 lapper i hver pakke. Håper dette var en ide andre kan bruke også Hilsen en lur Pludre 1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-05-04 01:16 ]
Gjest *Perser* Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 hei smarte pludre det var en kjempe ide skal kjøpe slik imorgen jeg takk for tipset klemz12
MissiS Skrevet 4. mai 2002 #3 Skrevet 4. mai 2002 I tillegg kan det være smart å sørge for at ALLE gavene som hører sammen blir merket (ikke bare den største tingen...) Og en annen ting: Sett også en merkelapp på esken som gaven kom i: da er det så mye lettere å finne frem igjen dersom man ønsker å bytte noen av gavene!!!
VinterFru Skrevet 5. mai 2002 #4 Skrevet 5. mai 2002 Vi løste det på følgende måte: Jeg laget en liste med kolonnene Gave#/kort#/Gave/Fra Så kjøpte jeg små ferdig nummerete lapper i bokhandelen. ( små hvite dotter nummerert fra 1-500) De som ånet pakken klistret en lapp i kortet og en på gaven. Så skrev de på listen Gave#/kort#/Gave/Fra __1___2____bolle__Kari B Om det var flere deler i en gave var det bare å dele ut ekstra nummer lapper og skrive det på listen. Veldig enkelt å greit for de som pakker opp, og veldig enkelt for meg å få full oversikt over gaver og kort når takkekort skulle skrives12
Tussilago Skrevet 5. mai 2002 #5 Skrevet 5. mai 2002 Vi skal ha to til å pakke opp gavene. Den ene pakker opp og sier hvem det er fra og hva det er og den andre skriver det opp i ei bok. Synes dette høres greit ut jeg Gavene skal være i et rom for seg selv så de får god tid på dette også uten tilskuere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå