AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg trenger sårt å få dette ut, og noen råd til hva jeg kan gjøre. Jeg har en kjæreste som betyr absolutt alt for meg. Vi er begge i 20-årene. Kjæresten min er registrert på en god del forskjellige sider, mange hvor PM osv er en av de tilgjengelige funksjonene Litt av bakgrunnen til problemet først: Min forrige kjæreste var utro flere ganger, noe som såret meg veldig. Jeg lærte også at når magefølelsen sier fra at noe kan være galt, så er det som regel det. Det erfarte jeg gang på gang da, og har blitt mye flinkere til å følge den. Nå har det seg slik at jeg er veldig redd for å oppleve disse tingene på nytt, for det er så ødeleggende, for forholdet, selvtillitten, alt! Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, og jeg tror ikke jeg hadde taklet det sviket. problemet er det at når jeg sitter for meg selv, og tankene kommer snikende på. "Hva om?"... Og siden jeg vet brukernavn og passordet hans på mange av disse sidene, så har jeg ved et par anledninger synket såpass lavt at jeg har vært inne og snoket på en av de, fordi akkurat den virket som den mest logiske plassen å finne noe. Misforstå meg rett, det er ikke det at jeg ikke stoler på han, for det gjør jeg. Innerst inne så vet jeg med meg selv at han ikke er sånn.Det er bare det at jeg er så redd for at jeg skal ta feil og bli lurt, som får meg til å gjøre det. Han er helt klar over det, for jeg har sagt det til han. Men jeg har ikke lyst til å være sånn, for jeg vet at det er en absolutt uting, og jeg vil ikke gjøre det mot han. Og jeg har jo ikke funnet noe ille, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fortsetter. Så det jeg egentlig lurer på er om noen har noen råd om hvordan jeg kan slutte å få alle disse tankene inn i hodet, og sånn også slutte med snokingen? Beklager hvis dette ble litt rotete, jeg får skylde på at det er over leggetid
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Det som er vesentlig er hvilke typer sider han er inne på. Jeg har selv opplevd noe som gjorde at jeg gikk i vranglås og var helt paranoia når det gjaldt enkelte ting på nett. Jeg tok det ikke med videre til ny kjæreste, men det lå der hele tiden med den gamle. Ble for slitsomt så forholdet tok slutt.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Har det sånn selv innimellom, er helt forferdelig Min eks var også utro, og min nye kjæreste har løyet til meg en del ganger, noe som får meg til å tvile på han.. Selv om kan kanskje ikke har vært direkte utro. Føler meg fæl som snoker, men klarer ikke la vær.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 "Klarer ikke slutte å tenke" står det i overskriften. Hvis du ikke får til å slutte å tenke, bør du begynne å tenke fornuftig. Du har et tillitsproblem hvis du snoker. Hadde du stolt på han, hadde du ikke hatt et snokeproblem. Spør pent om han kan skifte passord og snakk med han om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå