Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Sitter og småkoser med kjæresten (eller er ikke helt kjærester) han styker meg over bena og kommer med kommentaren "oj, har du glemt og barbere beina i dag"? ikke anklagende sagt, men mer som en kommentar. ble faktisk litt lei meg, hadde stressa før han kom og besøket var ikke helt planlagt....hvvordan hadde der reagert? fikk også en kommentar en gang etter sex, der han sa jeg hadde barbert meg dårlig. han mente jeg var fjortis som kunne reagere på disse kommentarene( er godt voksen da). Hvordan hadde dere reagert på en sånn kommentar.........?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde nok også reagert. Særlig når ting skjer litt uventet så er ikke kroppen helt styla. Eller. Jeg er singel og gidder ikke å gjøre så mye når det bare er meg.
Gjest Thefainter Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Han er i så fall like fjortis så er så opptatt av din barbering. Hadde jeg hatt kjæreste, og hun ikke hadde hatt nybarberte bein hver gang vi kosa så hadde jeg ikke nevnt det en gang
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Vel, kanskje han bare er så uvitende at han tror alle jenter barberer seg hver dag?
SnikkSnakk Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 jeg hadde blitt litt lei meg, men kanskje mest flau egentlig. Det er jo ikke akkurat sånn at vanlige kvinner er styla fra topp til tå hver eneste dag...er ikke i en hollywood-film heller...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Ts her.....og må bare legge til at det ikke var mye hår eller langt hår det var snakk om......bare ikke helt nybarbert
Askael Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 På tide å legge vekk høvelen noen uker, tenker jeg. La guttebassen erfare virkeligheten.
Gjest Raindrops Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde ikke reagert. Men kjæresten min er også utrolig ærlig av seg, så jeg begynner å bli vant til slike kommentarer. En gang vi dusjet sammen, og jeg hadde balsam i håret fikk jeg en veldig sær sveis, da glapp det ut av han at "oi haha, nå var du stygg!". På den positive siden vet jeg at han også er ærlig når han sier noe pent, og det er han veldig flink til å gjøre Jeg skjønner at man kan bli lei seg av en slik kommentar, men jeg tror ikke du burde tenke så mye på det. Tror neppe han mente det slemt på noen måte.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 He he ja kanskje han virkelig burde få oppleve "jungel"
Fanta Exotic Skrevet 9. oktober 2010 #10 Skrevet 9. oktober 2010 Sånne kommentarer avhenger jo veldig av tonefallet den kommer i. Typen og jeg slenger jo sånne kommentarer til hverandre hele tida, men vi mener jo ikke noe vondt med det, vi er bare ærlige. Men vi har jo vært sammen en stund da, litt annerlede når man er i "startfasen" kanskje..
Marabou Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Sånn er det med damer og dårlig selvtillit. En mann ville aldri reagert negativt om hun strøk ham over kinnet og sa oj har du glemt å barbere deg i dag. Ok kanskje dårlig eksempel. (Men hvorfor det, egentlig?) Et annet da: Hvis hun lå i armkroken hans, sniffet og sa oj har du glemt å dusje i dag. Han ville kanskje sniffet selv og sagt, veit jo du digger ekte mannelukt jenta mi *raaaap* (eller er det bare eksene mine? hm) Det forventningspresset om å være perfekte hele tiden, er noe vi pålegger oss selv. På tide å slappe litt av kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde svart "nei, jeg har ikke glemt det, men jeg gidder ikke å være nybarbert på beina hver dag heller. Jeg har bedre ting å bruke tia på". Og etter sex hadde jeg også sakt "ja, glattbarbert er ganske godt, men jeg tror ikke du skal forvente at jeg er det hver dag heller. Jeg gjør det når det passer seg slik og om det ikke er godt nok for deg så trenger vi ikke ha sex". Selv har jeg ubarberte bein hele vinterhalvåret og glattbarbert er eg heller ikke hele tiden. Om dette er et problem for ham så er det hans problem ikke mitt. Jeg velger hva jeg er ok med i forhold til hår på kroppen min. Jeg forventer dog ikke at han skal gå ned på meg om jeg er relativt hårete.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #13 Skrevet 10. oktober 2010 Stryk ham på benet og si det samme. Jeg barberer meg ytterst sjeldent og det må kjæresten bare leve med. Jeg orker ikke styre med å forandre utseedet mitt. Jeg høvler over beina hvis jeg skal på fest, og underlivet bare "stusser" jeg når det blir for langt. Jeg er ikke tilhenger av Ottar, men jeg er så lei denne kroppsforandringen jenter må styre med. Vi er alltid litt for feite, har for små pupper, skal barbere vekk kroppshår, men samtidig sette inn extensions. Setter det litt på spissen, men faen heller! Hadde kjæresten MIN kommet med slike komentarer hadde jeg klappa ti'n! Han kan barbere seg sjæl!
Gjest stillness Skrevet 10. oktober 2010 #14 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde nok følt meg litt dum ja,spesielt om det var heelt på begynnelsen av et forhold.Da er jeg ihvertfall ekstra opptatt av hvordan jeg ser ut Men egentlig har jeg et avslappet forhold til dette med barbering og det har heldigvis samboeren min også.Han legge ikke merke til det så mye om jeg ikke konstant er helt glattbarbert eller han har ihvertfall vett nok til å skjønne at jeg ikke gjør det hver eneste dag. Dette betyr jo ikke at jeg går rundt og lar det gro he he,men at jeg ikke er så nøye på det om jeg ikke helt nybarbert hele tiden Men jeg har også merket at samboeren min kan lire av seg kommentarer som kommer litt feil ut,men at han ikke mente noe vondt med det.Det bare kom litt feil ut som han pleier å si
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #15 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde ikke reagert. Jeg hadde heller ikke reagert. Min kjæreste er veldig ærlig, på godt og vondt. Så komplimenter fra han tar jeg veldig til meg! Alt kommer rett fra hjertet... Så lenge "negative" ting sies på en ålreit måte, ser jeg ikke noe galt i det. En gang strøk han på mine ubarberte legger. Jeg trakk meg litt unna og sa at han skulle slutte. "Tror du jeg bryr meg om at de ikke er helt glatte?" svarte han da. Kjæresten din syntes nok ikke leggene dine var ekle og hårete, han bare kjente at de ikke var helt glatte og sa akkurat det som falt han inn.
FantasDick Skrevet 10. oktober 2010 #16 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde ikke reagert - kanskje sagt at det får han bare bli vant til. Jeg barberer stort sett ikke leggene mine, kun når jeg får et innfall en gang i blant.
Gjest Cho Skrevet 10. oktober 2010 #17 Skrevet 10. oktober 2010 Kjæresten min har også for vane å være brutalt ærlig. Han er ikke redd for å be meg barbere meg både her og der, men han er fullt klar over at jeg ikke alltid gidder bare fordi han ber meg. Hvis jeg er i skikkelig dårlig humør en dag han spør meg om ikke jeg kan rydde litt i jungelen, får han kjapt beskjed om å komme seg i dusjen og barbere ballene. Da holder han kjeft en stund.
Gjesten Skrevet 10. oktober 2010 #18 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror du overreagerer litt her, men som noen nevnte over, så kommer slike kommentarer veldig an på tonefallet. Du sa selv at han ikke var anklagende, og da tror jeg ikke du skal ta det så tungt. Sannsynligvis mente han ikke noe med det. Han er mann.
Gjest Mann_35 Skrevet 10. oktober 2010 #19 Skrevet 10. oktober 2010 Stryk ham på benet og si det samme. Jeg barberer meg ytterst sjeldent og det må kjæresten bare leve med. Jeg orker ikke styre med å forandre utseedet mitt. Jeg høvler over beina hvis jeg skal på fest, og underlivet bare "stusser" jeg når det blir for langt. Jeg er ikke tilhenger av Ottar, men jeg er så lei denne kroppsforandringen jenter må styre med. Vi er alltid litt for feite, har for små pupper, skal barbere vekk kroppshår, men samtidig sette inn extensions. Setter det litt på spissen, men faen heller! Hadde kjæresten MIN kommet med slike komentarer hadde jeg klappa ti'n! Han kan barbere seg sjæl! Seriøst, dere damer tror dere kan definere alt selv og reagere akkurat som dere vil på alt og ingenting. Som andre her skriver, det handler bare om egen usikkerhet om en føler seg så presset av denne "kroppsforandringen". Tro meg, kvinner har ikke noe monopol på å føle kroppspress. Deal with it! Og vær så snill, for deres egen del (og spesielt til deg som skrev dette innlegget), slutt med å true med å klappe til kjæresten for alt mulig. Dere setter dere bare i en svært ubeleilig posisjon når dere rettferdiggjør det å slå partneren for småting. Først og fremst fordi også det er de psykologiske slagene som kan være verst i lengden, men også fordi det er med på å ødelegge hverdagen til mange kvinner som blir slått av menn som ikke gjør annet enn å benytte samme argumentasjon som dere selv.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #20 Skrevet 10. oktober 2010 Seriøst, dere damer tror dere kan definere alt selv og reagere akkurat som dere vil på alt og ingenting. Som andre her skriver, det handler bare om egen usikkerhet om en føler seg så presset av denne "kroppsforandringen". Tro meg, kvinner har ikke noe monopol på å føle kroppspress. Deal with it! Og vær så snill, for deres egen del (og spesielt til deg som skrev dette innlegget), slutt med å true med å klappe til kjæresten for alt mulig. Dere setter dere bare i en svært ubeleilig posisjon når dere rettferdiggjør det å slå partneren for småting. Først og fremst fordi også det er de psykologiske slagene som kan være verst i lengden, men også fordi det er med på å ødelegge hverdagen til mange kvinner som blir slått av menn som ikke gjør annet enn å benytte samme argumentasjon som dere selv. Kanskje dere skal begynne å tenke med hue og ikkep ikken i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå