Gjest Silje Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Dilemma: Du er gift med verdens herligste mann som du elsker over alt på jord, dere har noen nydelige unger sammen. Så får dere beskjed om at han ikke får lov å bo i Norge og det er uaktuelt å bo i hans hjemland pga store uroligheter der, og ikke en plass for barn å vokse opp. Hva hadde du gjort og hvorfor?
Daniel84 Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Man blir vel ikke kastet ut om man er gift med en norsk statsborger? eller noe sånt
Gjest Silje Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Ikke det som er tema Vær så snill og bare svar på spørsmålet
Gjest Helene_Mari Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Dette er et fryktelig vanskelig spørsmål. Kanskje fått søkt asyl i et annet vestlig land. Men å måtte leve uten sin største kjærlighet tror jeg faktisk jeg ikke hadde overlevd..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Funnet et tredje land hvor vi alle kunne bo. Funket ikke det så er det Norge med ungene som da gjelder.
Gjest Xelle Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Proevd aa finne et land begge kunne vaert i.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Prøvd i Sverige eller England (det som er planen her om noe slikt skulle skje...) Vet at mange land ikke er så strenge som Norge...
Gjest Harriet Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Da hadde jeg valgt å bli boende i Norge med ungene mine. Ungenes beste er det viktigste for meg - faren måtte isåfall bare kommet på besøk, vise verca. Men det er et veldig hypotetisk spørsmål, jeg hadde aldri valgt å få barn med en som ikke kunne fått fast opphold i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå