Marie38 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en øyenskygge palett fra Dior på ebay, har aldrig handlet på ebay før så jeg er usikker på om jeg kan bli lurt. Sier dette dere noe om selger/butikken som er Beauty Beyondboutique, selger fra Thaiwan...er det en risiko?
Gjest Tipo Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Sjekk Feedbacken til selgeren. Det burde være lett, det er en link på siden som tar deg til en side hvor det står hvor bra karakter selgeren har, og komentarer fra de som har kjøpt produktene om kvaliteten. Har de ingen kunder i det hele tatt så burde du kanskje vente litt. PS. Husk å sjekk hva de tar i S&H som med andre ord er hva de tar betalt for å pakke og frakte produktet du allerede har betalt for.
Marie38 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2010 Det er ca 5 negative på 3700 kjøp, virker som om dette er en butikk i Taiwan,skal ta å lese de negative kommentarene.
Marie38 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2010 Er det noen her som har dårlig erfaring med Ebay kjøp fra taiwan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå