Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Her er en liten film av to av gutta mine. Hunter er sta!! Og veldig bestemt. Spotify skjønner ikke hva alt maset går ut på og vil bare opp på fanget etterpå og kose. Enjoy.
SusanneGullet Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Rotta vår døde for ca 2 uker siden den Da jeg ser detta har jeg veldig lyst til og skaffe meg rotter igjen Så utrolig søte
Gjest Thefainter Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Så søte de er!! Skulle virkelig ønske jeg ikke var allergisk mot rotter
Green Lady Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Så nydelige de er! Du må legge ut film av Johnny også, da! Lurer fælt på hvordan han er
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 En liten snutt av Johnny iRat også. Han er veldig forsiktig av seg og her gikk han ennå på antibiotikakur, så han er litt slapp her.
la Flaca Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Har sååå lyst på! Men stoler ikke et sekund på katta, så blir nok ikke rotte på meg. Pusen kom hjem med ei død rotte her om dagen. Første gangen mannen min har sett en på nært hold, og han ble sååå fasinert over hvor pen den var. De er jo så fine dyr! Kan de bli renslige inne i huset? Gnagere pleier jo å ha et hjørne som de går på do i, men vil det si at de kan holde seg til å gå på do bare i buret?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Rotter er herlige dyr. Veldig enkle å ha i hus. De trenger et stort bur med klatremuligheter og en god del hengekøyer og annet mykt å sove og å leke i. De trenger daglige lufteturer og helt klart selskap av andre rotter. Hannrotter er en del roligere og ikke så ivrige på å utforske. Mer kosete også. Men de kan markere litt og om man ikke vasker ofte, så kan det lukte stramt. Hunnrottene er mye mer aktive og kommer seg frem over alt hvor de får lov til å være. Bokhyller, klesknagger, dørhåndtak. De er overalt hehe. Men de lukter mindre også. Jeg har da tre hannrotter. Siden han ene har litt baggasje (nakengutten) så bor han i et eget bur vedsiden av de andre og jeg bytter på å ha de ute. Mine gutter går bare på sofaen og denne er av noe billig rælete skinnimitasjon, så den er lett å tørke over. Bruker en kattesandspade og tar ut bæsj et par-tre ganger i uka og vaske bur hver uke. Enkel jobb. Vet om flere som har rotter sammen med katter. Selv katter, som går mye ute og fanger rotter og mus ute. Det er noe med at kattene vet at kjælerottene er en del av huset, men greit å holde de litt adskilt i utetiden til rottene.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Så skjønne "gutta dine" er Rotter er virkelig fantastiske dyr, - og meget intelligente. Det var rotter lenge i min familie, og å bo i hus med dem var bare helt herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå