AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Hei! Jeg trenger tips til å forbedre meg, både innvendig og utvendig. Såh, hva gjør dere for å bli pene? Rams opp alt, hva enn det måtte være! Jeg er desperat!
MonThe Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Smil. Vær rak i ryggen når du går. Se folk inn i øynene når du snakker med de. Selvtillit gjør folk attraktive! ..og når det gjelder sminke, så synes jeg naturlig sminke er penest. Framhev de pene trekkene dine. F.eks. har du pene øyne, bruk mascara. Har du høye kinnben bruk en rouge.
fionel Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Smil. Vær rak i ryggen når du går. Se folk inn i øynene når du snakker med de. Selvtillit gjør folk attraktive! ..og når det gjelder sminke, så synes jeg naturlig sminke er penest. Framhev de pene trekkene dine. F.eks. har du pene øyne, bruk mascara. Har du høye kinnben bruk en rouge. Henger meg på der altså! Tror også det er viktig at man "føler" seg pen for å bli pen. (Om det ga noe mening) For et par år siden hadde jeg NULL selvtilitt, hatet meg selv og så ingen mening med livet. Men så snudde det plutselig ( okej da, var en lang prosess, men dere skjønner hva jegf mener) og i dag har jeg ganske grei selvtilitt, har dager jeg går ut av døren og føler meg penest i hele verden. ( det er en deilig følelse skal jeg si dere) varer selvsagt ikke lenger en til du kommer på bussen og ser en som er penere en deg. :gjeiper: men sånn er nå livet. uansett, poenget mitt er, jeg ser tekninsk sett lik ut i dag som for 2 år siden, eneste forskjellen du kan se på bilder er: Holdning, smilet, blikket og genuint en lykke. Så jeg tror at for å bli pen, må du selv ha tro på at du er pen Og desverre finnes det ingen *selvtilitt produkt*
Jade Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Smil, vær velstelt, smink deg gjerne, men se på hva som er kledelig. Det som ser kledelig ut på catwalk-modellen, ser kanskje ikke fullt så lekkert ut på den søte jenta som du faktisk er Endret 11. oktober 2010 av Jade
Kamikatze Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Ta på deg klær og sko i din størrelse - ikke den du håper du er. Lytt til erfarne fjellfolk. Kom deg ut og få strammet opp kroppen (nei det er ikke slanking), få vær i trynet og bli kvitt den "kjemiske likhuden". Røyker eller snuser du gjør det hudfarven gusten. Skjønnhet har endel arketyper. Som går på tegn som viser at du er ung, sunn, vennlig, villig og symmetrisk. Gjør noe med det du kan gjøre noe med. Bruk make-up som den er ment å brukes for å gi en optisk illusjon av symmetri og sunnhet. Bestem deg også for hvem du vil skal synes du er pen. Om du skal pynte deg for å bli attråverdig for menn eller kvinner. Det er ikke det samme. Heller ikke om du vil dra menn som jakter på kone-emne eller om du vil dra one-nightere. Sånt lærer kvinner sine døtre i andre kulturer, mens her blir dere kun oppdratt til å tekkes kosmetikkprodusentene, mens venninner og andre jenter vaier viljeløst med. Innse også at du aldri vil kunne gjøre alle til lags, fordi smaken er ulik. Det finnes ikke engang noen universal skjønnhet, kun fellesnevnere som flere reagerer positivt på. Livserfaring endrer folks smak. Jeg er for eksempel ute etter ei som er så ulik eksen som mulig, mens en annen kan ha det motsatt. Endret 11. oktober 2010 av Kamikatze
Gjest Flaskepost Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Vær deg selv, og tenk positive tanker om deg selv og andre.
sophiaM Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Ta på deg klær og sko i din størrelse - ikke den du håper du er. Lytt til erfarne fjellfolk. Kom deg ut og få strammet opp kroppen (nei det er ikke slanking), få vær i trynet og bli kvitt den "kjemiske likhuden". Røyker eller snuser du gjør det hudfarven gusten. Skjønnhet har endel arketyper. Som går på tegn som viser at du er ung, sunn, vennlig, villig og symmetrisk. Gjør noe med det du kan gjøre noe med. Bruk make-up som den er ment å brukes for å gi en optisk illusjon av symmetri og sunnhet. Bestem deg også for hvem du vil skal synes du er pen. Om du skal pynte deg for å bli attråverdig for menn eller kvinner. Det er ikke det samme. Heller ikke om du vil dra menn som jakter på kone-emne eller om du vil dra one-nightere. Sånt lærer kvinner sine døtre i andre kulturer, mens her blir dere kun oppdratt til å tekkes kosmetikkprodusentene, mens venninner og andre jenter vaier viljeløst med. Innse også at du aldri vil kunne gjøre alle til lags, fordi smaken er ulik. Det finnes ikke engang noen universal skjønnhet, kun fellesnevnere som flere reagerer positivt på. Livserfaring endrer folks smak. Jeg er for eksempel ute etter ei som er så ulik eksen som mulig, mens en annen kan ha det motsatt. (YN) Likes enig!
Charlizi Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Stell pent med huden din (bla.rens & fukt morgen og kveld og ikke glemme å fjerne sminke før natta). Drikk nok vann, og gjerne grønn te. ha også sitron i vannet/teen det virker rensende på kroppen.Spis mye grønnsaker og vanlig sunn mat, ikke røyk og alkohol for ofte. Begrens sukkerinntaket. ta et kosttilskudd (multivitamineral e.l samt et omega 3 produkt, daglig) Nypp øyenbryna i en fin fasong,eventuelt farg de, og fjern skjemmende hårvekst på kroppen der du ikke ønsker å ha hår. Bruk en god hårkur og ei god ansiktsmaske i ny og ne.Bruk peeling i dusjen og smør huda med en god bodylotion etterpå noen av gangene du dusjer. Har du anledning så nyt et karbad avogtil. Sminke er pent på de fleste, er du lys er iallefall mascara et must og uansett er det fint med en god foundation tilpasset din hud.Whiteningtannkrem og en pen lipgloss/mykgjørende leppepomade er fint! Gå ofte turer i frisk luft og sørg for å puste inn ren luft i skog eller ved hav og fjell så ofte som mulig. Nyt god sex og gi & ta kjærlighet til menneskene rundt deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå