Smørblomsten Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Skal på en liten bryllupsreise til Berlin og ønsker tips om romantiske restauranter, andre ting å gjøre som nygift par osv osv. Har aldri vært i Berlin, skal bo på en av hovedgatene som heter noe ala Kurfurstendamm. Takk!
Mie Marie Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vet ikke om det er det mest romantiske, men en middag i TV tårnet er verdt et besøk hvis det er klart vær på kvelden.
gard Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Hei Kona og jeg var i Berlin for første gang tidligere iår og her er mitt reisebrev med bilder og linker http://gardkarlsen.com/Berlin_Germany_trip_report.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der. Jeg har skrevet litt om de restaurantene som vi besøkte og av disse så vil jeg anbefale Altes Zollhaus eller Lutter & Wegner. Lykke til med planleggingen...ta kontakt hvis du har spørsmål :-)
Rosalie Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Vi var på Facil. Helt fantastisk. Virkelig!
Smørblomsten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2010 Hei Kona og jeg var i Berlin for første gang tidligere iår og her er mitt reisebrev med bilder og linker http://gardkarlsen.com/Berlin_Germany_trip_report.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der. Jeg har skrevet litt om de restaurantene som vi besøkte og av disse så vil jeg anbefale Altes Zollhaus eller Lutter & Wegner. Lykke til med planleggingen...ta kontakt hvis du har spørsmål :-) Supert, takk for at du deler dette!
Smørblomsten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2010 Vi var på Facil. Helt fantastisk. Virkelig! Så bra å høre, for akkurat den har jeg notert meg at vi skal vurdere å besøke Romantisk?
Rosalie Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Superromantisk. 14 bord eller noe - nesten alle 2-mannsbord. Vannkunst midt i rommet, dempet belysning, glassvegger og glasstak. Meget dyktige alle som jobbet der. Nydelig mat, nydelig vin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå