Gå til innhold

analsex etter hemorride operasjon

Fremhevede innlegg

Gjest Bodøjenta 27
Skrevet

Jeg har skal snart ha en hemorride operasjon etter problemer jeg fikk etter veslejenta mi kom til verden.

Før jeg fikk barn hadde jeg min mann analsex jevlig. Jeg er nå redd at vi ikke lengre kan ha det pga operasjonen.

Har noen erfaringer rundt dette? Hvordan blir det etter operasonen? Blir det bedre eller værre?

Jeg er for genert til å spørre legen min om dette.:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hemorider dannes grunnet press på blodårer i endetarmsåpning. Og jeg mener at de stikker en laser-lignende ting inn i rektum og svir blodårene. Kan også hende de syr de på plass. Er lenge siden jeg så på en slik operasjon nå, men mener det var noe sånt. I bunn og grunn, ville jeg ringt et sykehus et sted i landet og krevd å få snakket med en lege og spørre han anonymt om dette.

Skrevet

Jeg har skal snart ha en hemorride operasjon etter problemer jeg fikk etter veslejenta mi kom til verden.

Før jeg fikk barn hadde jeg min mann analsex jevlig. Jeg er nå redd at vi ikke lengre kan ha det pga operasjonen.

Har noen erfaringer rundt dette? Hvordan blir det etter operasonen? Blir det bedre eller værre?

Jeg er for genert til å spørre legen min om dette.:-/

jeg opererte bort en såkalt "vene" for ca 3 år siden.. altså noe som skulle blitt en hemorride men aldri ble det.. jeg fjernet den for å bedre min egen selvsikkerhet fordi dette plaget meg.. jeg har slitt med det i over to år etterpå fordi jeg ble sydd, legen gjorde en elendig jobb så jeg hadde sting inn i anus.. noe som gjorde det veldig smertefult og gå på do og stingene forsvant av seg selv etter 2 uker noe som var altfor kort tid for at det fikk grodd.. søstern min hadde en liknende operasjon og sliter med det samme.. jeg hadde ikke prøvd analsex da jeg hadde venen, men klart å utføre det nå i ettertid.. så det går nok greit. bare ta tiden det trengs og la det gro! nå etter 3 år har jeg nesten ingen plager... lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...