Gå til innhold

Prut i ansiktet?

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Så lenge jeg ikke får det i øynene, så jatakk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Her må jeg bare applaudere BM, du har så rett så rett. Ikke minst dersom et spørsmål formuleres med negativt fortegn, "Det er vel INGEN som liker sæd i trynet!?!?" Da er det like greit å svar nei, og slippe brekninger fra venninneflokken, for mange.

Selv snakker jeg ikke så mye i detalj om sex med venninnene mine, men jeg liker sprut i ansiktet, på puppene, på rumpa og inni meg, svelge gjør jeg og. Jeg gjør det fordi JEG liker det.

Må du være forsiktig her unge dame, du kan fort bli hun som er en trussel :cool:

Skrevet

TS får høre med dama når han får seg ei, da.

---

Jeg liker sæd og vil gjerne bli sprutet i ansiktet, men noen ganger går sexen rolig og ømt for seg og da synes jeg det passer best med en avslutning inni meg - men dette er noe partneren har fått med seg, så ikke noe vi har trengt å diskutere på forhånd. Ellers liker jeg også å bli sprutet på (pupper, rumpe, mage osv) eller i munnen - og jeg svelger!

Gjest Blåbukk
Skrevet

TS får høre med dama når han får seg ei, da.

---

Jeg liker sæd og vil gjerne bli sprutet i ansiktet, men noen ganger går sexen rolig og ømt for seg og da synes jeg det passer best med en avslutning inni meg - men dette er noe partneren har fått med seg, så ikke noe vi har trengt å diskutere på forhånd. Ellers liker jeg også å bli sprutet på (pupper, rumpe, mage osv) eller i munnen - og jeg svelger!

Som seksuelt dominant bruker jeg ofte sædspruten til å dominere min underdanige frue.Kaller henne en skitten hore og spruter enten i ansiktet eller i munnen hennes.Hun synes begge deler er opphissende og deilig. (Hennes ord) Jeg også.. :-).

Men for oss er dette handlinger som vi begge er innforstått med og aksepterer som en del av akten.

Hvis jeg derimot skulle begynt helt på nytt med en ny parner, hadde jeg neppe slengt ladningen i fleisen hennes på første deiten. Man må prøve seg frem og finne ut hva som føles riktig for begge..

Skrevet

Jeg liker det noen ganger, men som oftest vil jeg ikke ha ladningen rett i fleisen, da det medfører litt vask som jeg ikke alltid orker (om jeg er trøtt, eller det er midt på dagen og jeg får ødelagt sminke og risikerer å måtte vaske håret, eller om jeg vet at varmtvannet er brukt opp i dusjen osv... Er nok litt mer praktisk anlagt der enn kjæresten, ja) Sånn generelt sett vil jeg si det er tennende, men da kun om jeg ikke skal ut etterpå og må fikse meg igjen, ikke er for trøtt til å gidde å dusje om jeg får det i håret, og det er en varm dusj like ved.

Så det er nok ikke så ofte kjæresten får "lov", nei (dessverre, må jeg nok si), men jeg innrømmer gjerne at det er innmarri hot å se sæden hans renne nedover ansiktet mitt i speilet etterpå.

Gjest Sommertid
Skrevet

Aldri prøvd. Ser ikke hele poenget med det. Når man har sex så er det jo ganske lang avstand fra kjønnsorganet til ansiktet. Ser for meg at det blir veldig mye rabaldet ut av å absolutt skulle treffe ansiktet når man har sex. Under ronking og suging vil det jo bli lettere da.

Men om gutten hadde spurt om han fikk lov så hadde jeg sakt ja. Må jo prøves før jeg kan si at jeg ikke liker det i vertfall.

Skrevet (endret)

Aldri prøvd, men hadde ikke hatt noe problem med det. Dette er også kjæresten informert om, men han ser ikke helt poenget tror jeg. Så alle liker forskjellig :)

Endret av Annabelle <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...