AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Planen er å slutte å røyke og midlertidig erstatte det med snus. Jeg vet at den psykiske greia med røyk holder mye lengre enn abstinensen ved røykeslutt. Nå er jeg helt blank på snus. Kan noen fortelle meg om ulike typer og smaker og styrke og ... sikkert noe annet jeg har glemt.
Daniel84 Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner noen andre som prøvde det, og personen endte opp med å både røyke OG snuse til slutt...
Neala Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner noen andre som prøvde det, og personen endte opp med å både røyke OG snuse til slutt... ..og jeg kjenner flere som har klart å slutte med begge deler ved åå først gå fra røyk til snus. Så det kan faktisk fungere.
Skylines Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Skruf: finnes i original porsjon, sterk porsjon, extra sterk porsjon, tranebær porsjon (æsj), original white, sterk white og løs. Catch: "jentesnus", fins i lakris porsjon, eucalyptus porsjon og mint porsjon. Dette er de vanligste blant de jeg kjenner og meg selv iallefall.
Skylines Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Skruf: finnes i original porsjon, sterk porsjon, extra sterk porsjon, tranebær porsjon (æsj), original white, sterk white og løs. Catch: "jentesnus", fins i lakris porsjon, eucalyptus porsjon og mint porsjon. Dette er de vanligste blant de jeg kjenner og meg selv iallefall.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Begynn med denne du: Catch eucalyptus
Gjest A. Caron Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Finnes bare èn ekte type snus, og den heter General Løs. Alt annet er bare tullesnus
Skylines Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg syns Catch er godt, men Skruf rinner ikke like mye, ergo liker jeg Skruf best. Men Catch har bedre smak!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå