Gå til innhold

Snus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planen er å slutte å røyke og midlertidig erstatte det med snus. Jeg vet at den psykiske greia med røyk holder mye lengre enn abstinensen ved røykeslutt.

Nå er jeg helt blank på snus.

Kan noen fortelle meg om ulike typer og smaker og styrke og ... sikkert noe annet jeg har glemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen andre som prøvde det, og personen endte opp med å både røyke OG snuse til slutt...

Skrevet

TS her.

Er liksom ikke planen det da ;)

Skrevet

Kjenner noen andre som prøvde det, og personen endte opp med å både røyke OG snuse til slutt...

..og jeg kjenner flere som har klart å slutte med begge deler ved åå først gå fra røyk til snus. Så det kan faktisk fungere.

Skrevet

Skruf: finnes i original porsjon, sterk porsjon, extra sterk porsjon, tranebær porsjon (æsj), original white, sterk white og løs.

Catch: "jentesnus", fins i lakris porsjon, eucalyptus porsjon og mint porsjon.

Dette er de vanligste blant de jeg kjenner og meg selv iallefall.

Skrevet

Skruf: finnes i original porsjon, sterk porsjon, extra sterk porsjon, tranebær porsjon (æsj), original white, sterk white og løs.

Catch: "jentesnus", fins i lakris porsjon, eucalyptus porsjon og mint porsjon.

Dette er de vanligste blant de jeg kjenner og meg selv iallefall.

Gjest A. Caron
Skrevet

Finnes bare èn ekte type snus, og den heter General Løs. Alt annet er bare tullesnus :lur:

Skrevet

Jeg syns Catch er godt, men Skruf rinner ikke like mye, ergo liker jeg Skruf best. Men Catch har bedre smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...