Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til treffer jeg gutter som jeg kommer utrolig godt overens med. Gutter som jeg liker veldig godt å henge sammen med, men som jeg ikke vil noe annet med enn å være venn med dem. Har ofte gått på en "smell" der gutta mistolker og prøver seg på meg - og vips var hele vennskapet over :( Altså, jeg liker(av og til) følelsen av at de har lyst på meg og ser på meg, men ikke at de faktisk gjør noe med det.. Da må jeg jo avslå, og da vil de plutselig ikke være venn med meg lenger.

Det kan ofte ta en stund før de tør å prøve seg, og jo lenger tid det tar før de gjør noe med det, jo bedre vennskap har vi fått, og dess verre er det når jeg mister dem som venn.

Så hva bør jeg gjøre? Si fra fra første stund at det aldri kommer til å bli oss? Det blir jo bare teit og innbilsk.. Er det ikke mulig å kun være venner for 2 parter? Må det alltid oppstå følelser slik at vennskapet blir ødelagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!

Jeg kommer faktisk best overens med gutta, men de prøver seg. Sier jeg nei mister jeg en venn.

Skrevet

Det kan da ikke være så vanskelig? Jeg har mange guttevenner selv, men avviser kontant alle forsøk på flørt tidlig, slik at ingen skal få feil inntrykk i det hele tatt. Det er jo helt uproblematisk. Kommer de med en skitten spøk, ikke dra den videre. Hvis de småflørter, ikke oppmuntre det I DET HELE TATT. Nekter å tro at dere ikke oppmuntrer noe av dette hvis dere mister venner av det hele tiden.

Skrevet

Det kan da ikke være så vanskelig? Jeg har mange guttevenner selv, men avviser kontant alle forsøk på flørt tidlig, slik at ingen skal få feil inntrykk i det hele tatt. Det er jo helt uproblematisk. Kommer de med en skitten spøk, ikke dra den videre. Hvis de småflørter, ikke oppmuntre det I DET HELE TATT. Nekter å tro at dere ikke oppmuntrer noe av dette hvis dere mister venner av det hele tiden.

Det kan nok være min feil, jepp :P

men jeg liker egentlig å kødde, men så går det for langt...:/

Skrevet

Det kan nok være min feil, jepp :P

men jeg liker egentlig å kødde, men så går det for langt...:/

Da synes jeg du kan la vær med å syte. Det er ikke deg det er synd på i en slik situasjon.

Skrevet

Da synes jeg du kan la vær med å syte. Det er ikke deg det er synd på i en slik situasjon.

Jeg er ikke TS eller noen av disse her...

Jeg,har ikke klaga på noe...ummhumf..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...