AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 (Vi inviterer selv til vårt bryllup. ) Men sender dere invitasjoner til foreldre og søsken og andre "selvskrevne" gjester?
Gjest Thefainter Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Nå skal ikke jeg gifte meg, men hvis jeg en gang skal det så skal jeg sende invitasjoner til alle de inviterte. Folk blir glade av ordentlige invitasjoner
fruBeist Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Folk må da få info om tid og sted Alle våre inviterte fikk invitasjon. Og hos oss var alle selvskrevne (vi hadde bare de aller nærmeste i vårt bryllup)
Anglofil Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Alle som vi inviterer får også invitasjon. Mvh Yvonne
ejoty Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Men sender dere invitasjoner til foreldre og søsken og andre "selvskrevne" gjester? Ja! Besteforeldre eller foreldre er ofte av de som sparer på selve invitasjonen lenge etter bryllupet også .
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 vi skal også sende til alle. Eller, vi skal levere dem personlig tenkte jeg for og spare penger =D men ett par må sendes da de ikke bor i området =D
Barcelone Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Alle fikk av oss. Er nok det som er vanlist ja. Som FruBeist skriver så må jo alle ha information om tid og sted og alle sånne praktiske ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå