AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Er det bare meg eller er de som regel sure og sikkelig dårlig service. Jeg var der forleden dag der og spurte om pose fordi jeg hadde masse ting å sette i posen siden jeg henta en svær pakke.Så sier hun på en frekk måte ja det koster 2 kr.Jeg sa bare okei,men for en service også var hun sikkelig sint og sur i tilleg.Man får helt annen behandling i banken.Hva synest dere om postbankansatte?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Nå henter du neppe pakker i postbanken, regner med det var et postkontor du var på...
ToveM Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Nå har du vel kanskje ikke hentet pakker i banken din?, Slik at du har hatt behov for pose. Bare sånn helt på tampen..postbanken/DnB er ikke en del av posten Norge lengre. En har bare avtale om at dissse tjenestene kan gjøres på et postkontor.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 posten da uansett synest alle gangene de har vært sure og frekke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå