Gå til innhold

Facebook og statusoppdateringer fra andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å velge hvem sine status oppdateringer man vil se på facebook?

Har spesielt 2 stk som enten oppdaterer hvert 5 min eller, spiller et spill hvor det hele tiden kommer opp på hovedsiden min hva de driver med i dette spillet.. Dette fører til at det nesten er bare de 2 som regjerer over hovedsiden min, så hadde vært supert om det gikk an å velge bort dette uten å slette dem helt..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Helt til høyre på linje med navnet deres kommer det frem et kryss hvis du holder pilen der. Hvis du trykker på det kan du velge å skjule dem fra hovedsiden, uten at du sletter dem.

Gjest Consensio
Skrevet

Om du vil blokkere det som har med spill å gjøre, så se på det innlegget som er på veggen, før musen opp mot høyre hjørne og der skal det komme frem en liten X, da kan du blokkere alle innlegg som har med det gjeldende spillet å gjøre.

Du må gjøre dette igjen dersom de poster noe som har med et annet spill å gjør da, men bare 1 gang pr spill if u see? :)

Du kan blokkere personer også, da gjør du det samme. Da kan de fortsatt sende deg meldinger til innboksen, men du vil ikke se meldinger de legger ut på veggen

Skrevet

Går det ann å velge hvem sine status oppdateringer man vil se på facebook?

Har spesielt 2 stk som enten oppdaterer hvert 5 min eller, spiller et spill hvor det hele tiden kommer opp på hovedsiden min hva de driver med i dette spillet.. Dette fører til at det nesten er bare de 2 som regjerer over hovedsiden min, så hadde vært supert om det gikk an å velge bort dette uten å slette dem helt..

Noen som vet?

Går på oppdateringa til den eller de det gjelder, trykk på x'en som kommer opp i høyre hjørne når du har musa over og velg "skjul 'navnet'".

Skrevet

Åg genialt! Tusen takk for hjelpen!

Holdt på å bli gal av det der... :murvegg:

Skrevet

Du kan blokkere personer også, da gjør du det samme. Da kan de fortsatt sende deg meldinger til innboksen, men du vil ikke se meldinger de legger ut på veggen

Du vil se meldinger de skriver til deg på DIN vegg, men ikke på statusveggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...