Gå til innhold

Jeg blir så barnslig og teit

Anbefalte innlegg

Gjest voksen dame
Skrevet

Vel,jeg er interessert i en fyr som dere sikkert skjønner.Han vet det ikke da..tror jeg;)

Saken er at til vanlig så har jeg ingen problem med å oppføre meg vanlig med mannfolk,men med EN gang jeg er interessert i en så blir jeg så teit.

Jeg sier de rareste ting,stokker om på ordene,klarer ikke å høre etter hva han sier og rett og slett driter meg ut.

Hvorfor er det sånn?Jeg får de villeste magefølelsene med en gang han er i nærheten og blir helt bajas.

han oppfører seg litt bajas også,er morsom,gjør rare ting som ser litt dumt ut-noe jeg finner sjarmerende faktisk..hehe

lurer på om han synes jeg er teit eller om han synes jeg også er sjarmerende?

Ekke lett dette..Vil jo at han skal synes jeg er "smart" og ikke et fehode som danser rundt ham og sier de rareste ting.

Flere en meg som blir sånn når de er forelsket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca28
Skrevet

Vel,jeg er interessert i en fyr som dere sikkert skjønner.Han vet det ikke da..tror jeg;)

Saken er at til vanlig så har jeg ingen problem med å oppføre meg vanlig med mannfolk,men med EN gang jeg er interessert i en så blir jeg så teit.

Jeg sier de rareste ting,stokker om på ordene,klarer ikke å høre etter hva han sier og rett og slett driter meg ut.

Hvorfor er det sånn?Jeg får de villeste magefølelsene med en gang han er i nærheten og blir helt bajas.

han oppfører seg litt bajas også,er morsom,gjør rare ting som ser litt dumt ut-noe jeg finner sjarmerende faktisk..hehe

lurer på om han synes jeg er teit eller om han synes jeg også er sjarmerende?

Ekke lett dette..Vil jo at han skal synes jeg er "smart" og ikke et fehode som danser rundt ham og sier de rareste ting.

Flere en meg som blir sånn når de er forelsket?

Hehe du er ikke den eneste.

Er noe rart med forelskelse, man blir som teite fjortisser med en gang. Tror det er litt sånn uansett hvor gammel man er når man blir forelska

Skrevet

Oh yes, du er absolutt ikke alene. Og det er ikke morsomt nei. :P Kanskje han syntes det er sjarmis, men jeg føler meg ikke særlig sjarmis når jeg blir sånn, men heller dum!

Det verste er kanskje for egen del at jeg gjerne trekker meg bort når en sjanse kan by seg, fordi jeg blir så sjenert, noe jeg normalt sett ikke er. :sjenert:

Gjest Thefainter
Skrevet

:goodbye: Fint at vi er flere. En ordentlig bajas-in-love-mann her! :sjenert:

Tror ikke du skal være redd for at han syns du er teit. Som du sier så er han litt bajas med deg også, kanskje av samme grunn som deg! :lur:

Skrevet

Suuukkkk.. :rødme:

Er det ikke det som er fint med forelskelse da!?

Nyt det du! Vær deg selv! :klemmer:

Skrevet

Helt normalt :)

Slapp av, sannsynligvis er han akkurat like bekymret for det samme selv.

Gjest Thefainter
Skrevet

Jo, det er kjempefint! Hvertfall så lenge man har en viss anelse om at forelskelsen er gjensidig :sjenert: Finner man ut at den man liker ikke er interessert, det blir det bare stressende :riste:

Gjest voksen dame
Skrevet

TS her,jo det er deeeeilig...digg!!!

Vel nå må jeg bare fortelle videre her hva som skjer: (wrææææl!)

Sitter her med en helt sinnsyk følelse av å fly i taket.sommerfuglene flyr som pokker i magen og jeg er helt...gal!

Vel,nå har det seg sånn at jeg snakket litt på facebook med ham,spurte litt sånn indirekte om hva han skulle finne på i dag.Jeg sa at jeg skulle på en fest i kveld,ta en øl el to-ta det rolig og ikke gå ut på byn.

Han skrev tilbake at jo,han skulle ut han også.På byn med kompiser.

Vel,da svarer jeg at okei-du må kose deg ute så snakkes vi sikkert på mandag:)

Da skrev han tilbake-men hvor skal du ut da?hvis jeg skulle ut på byn liksom.

JEG visste at han ville bite på..hehe..jeg gjordes jo på å skrive den mld som om jeg ikke var noe keen på å møte ham ute-hvis dere skjønner?

Men uansett-det endte med at han ville møte meg ute...!!!!

OKEI sier jeg til meg sjøl.Nå kommer ildprøven her.Jeg vet at det er noe mellom oss..en syk seksuell tiltrekning(ihvertfall slik jeg føler det),jeg skal banna bein ikke være med ham hjem.DENNE fyren vil jeg ha-og det skal gjøres riktig.

Jeg dauer!Gode råd anyone? jeg er så blind når jeg er med ham..blir jo helt løk jo.

Må klare å holde meg i skinnet denne gangen:)

skal oppdatere i morgen når jeg våkner-fortelle om hva som skjedde..

Faen livet kan være deilig altså....:)

Skrevet

Hehe...du er seriøst "in love" åss :yvonne:

Ta deg et par drinker før du møter han..men ikke for mange..hold deg i en slik form at du er sjarmerende blid..ikke usjarmerende dritings :skratte:

Ikke vær for kostbar, det liker de stort sett ikke, ikke for billig, det liker de ihvertfall IKKE..

Forelskede oppfører seg rart, det er det ingen tvil om ..det herjer jo en storm av lykkefølelser i oss..hvordan skal vi klare å kontrollere de liksom??..

Hold hodet kaldt, speile han litt hvis du er veldig usikker..

Dette blir nok bra skal du se, lykke til :goodbye:

Gjest voksen dame
Skrevet

Hehe...du er seriøst "in love" åss :yvonne:

Ta deg et par drinker før du møter han..men ikke for mange..hold deg i en slik form at du er sjarmerende blid..ikke usjarmerende dritings :skratte:

Ikke vær for kostbar, det liker de stort sett ikke, ikke for billig, det liker de ihvertfall IKKE..

Forelskede oppfører seg rart, det er det ingen tvil om ..det herjer jo en storm av lykkefølelser i oss..hvordan skal vi klare å kontrollere de liksom??..

Hold hodet kaldt, speile han litt hvis du er veldig usikker..

Dette blir nok bra skal du se, lykke til :goodbye:

Yes,im in love..tror jeg..hehe..det føles ihvertfall slik ut:) :rødme:

Sitter å tar meg en øl nå,men skal fint klare å ikke drikke så mye-jeg pleier egentlig ikke å drikke så mye til vanlig heller-så jeg er ikke redd for å bli usjarmerende dritings.

Men uansett,jeg må virkelig holde hodet kaldt ja-noe som ikke blir lett.

Jeg har veldig på følelsen at vi kommer til å kysse i dag-i just know it.Vi kvinner er rare slik-tror vi har en sjette sans eller noe.Hver gang jeg har følt at noe kommer til å skje-så skjer det pigade meg også.

MEN-gonna be firm,ikke for masete og klengete,skal bare være meg selv og ha det gøy med ham..gleder meg sånn....!

Skrevet

misunnelig! Urettferdig, jeg vil også være inzanely inlove ! ;p

Skrevet

Jo, det er kjempefint! Hvertfall så lenge man har en viss anelse om at forelskelsen er gjensidig :sjenert: Finner man ut at den man liker ikke er interessert, det blir det bare stressende :riste:

Ja det er litt stusselig..

Men da blomstrer man kanskje ikke sååå mye heller.

Må jo stelles disse blomstene, skal de spire og gro. :dagens-rose:

Skrevet (endret)

misunnelig! Urettferdig, jeg vil også være inzanely inlove ! ;p

Krill vil ogsååååå... :rødme: :sjenert:

Endret av Krill
Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

Ja det er litt stusselig..

Men da blomstrer man kanskje ikke sååå mye heller.

Må jo stelles disse blomstene, skal de spire og gro. :dagens-rose:

Oi oi, så vis du er, Krill! Du fortsetter og overraske :ler:

Jeg får

av Beyoncé og Jay-Z i hode av denne tråden! :strix: Endret av Thefainter
Skrevet

Forelskelse er herlig :D

Jeg har vært sammmen med samboer i to år nå, og får fremdeles kriblinger i magen når jeg er på jobb eller ute med venninner og mobilen min piper... hihi

Its good to be inlove !

Masse lykke til frøken :)

Skrevet

Forelskelse er herlig :D

Jeg har vært sammmen med samboer i to år nå, og får fremdeles kriblinger i magen når jeg er på jobb eller ute med venninner og mobilen min piper... hihi

Its good to be inlove !

Masse lykke til frøken :)

YES! Elsker å høre ting som dette, at man faktisk kan være forelsket etter år! :)

Good for you! :):)

Skrevet

Oi oi, så vis du er, Krill! Du fortsetter og overraske :ler:

Gjør så godt jeg kan vettu... :fnise:

Gjest voksen dame
Skrevet

TS her,vel,da har jeg nettopp komt meg hjem..kremt..

Okei,jeg møtte ham i går,vi hadde fantastisk kjemi og var tydeligvis like "into" hverandre.Det var så deilig.

Det endte med at vi gikk på narch hos ham,sammen med noen venner av ham.Synes det var greit jeg:)

De andre folka sovna kort etter mens vi snakket lenge før vi gikk og la oss.Jeg beholdt klærne på,han hadde boxer.(og fy fan for en kropp på den maen der altså...gawd...)

Vi lå og koste og så kysset vi endelig.Jeg hadde jo lyst til å gjøre det hele kvelden,men holdt tilbake for å se hva han ville.

Å joda--kysset var heeeeeeeeeeerlig..Han var akkurat sånn jeg ville han skulle være..Han kysset mykt og forsiktig.det var så tennende..Men det endte med det.Vi rørte ikke hverandre på noen som helst "erogene"plasser,selv om jeg vet vi begge hadde sykt lyst..Det gjorde det hele mye mer spennende synes jeg.

Vi sov da sammen hele natta,han holdt rundt meg,strøyk meg over håret,holdt meg i handa.det var så koselig.

Men da vi våknet i dag så ble alt så rart følte jeg.Det var masse folk fra narch,jeg ville bare dra meg hjem fortest mulig,følte meg bare teit der jeg sto.

Så det ble en meget rask avskjed og så stakk jeg.

Sitter her med blanda følelser akkurat nå,vet liksom ikke hva han tenker..irriterende..Eneste jeg har lyst til er å være med ham.Det er rett og slett det deiligste jeg har opplevd på lenge.

Men nå kjenner jeg angsten kommer litt-er så redd for å bli avvist.Da blir fallhøyden stor-for jeg er virkelig hodestups forelska....

Forts.følger de neste dagene...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...