Marteet Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg lurte på om det er noen som har noen frisører i Trondheim å anbefale til å sveise hår? Da tenker jeg på : Pris og erfaring. Jeg har bob til vanlig, å har veldig lyst på hår til midten av ryggen. Er det noen som har sveiset på hår selv? kom med tips 1. Hvor mye koster det ca? 2. Hvor lenge er de i håret, før du må fjerne de? 3. Hvor lang tid ca tar det å sveise på? 4. Hvilken frisør i Trondheim vil du anbelfale? Dette haster! Endret 9. oktober 2010 av Marteet
Stellia Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg kan dessverre ikke gå god for noen frisører i Trondheim som setter på extensions, men vet Pilus (www.pilus.no) holder til i området. De fører i hvertfall So.Cap, som jeg er kjempefornøyd med. 1. Det varierer veldig. Kommer alt an på hvor mange punkter og hvilken kvalitet du vil ha, men prisen kan være i fra 2000 - 10 000 kr. 2. Kommer an på kvaliteteten på håret. Jeg har opplevd å måtte ta ut punktene etter ca. 2 mnd., men har også hatt dem i opptil 5 mnd. Derimot viktig å huske på at man ikke må ha punktene i for lenge, selv om du synes de holder seg fint. Belastningen på dine egne hårrøtter vil bli tyngre jo lenge du har dem i. 3. Varierer også. Frisører som driver aktivt med påsetting, tar kort tid, uten at det går utover kvaliteten. Jeg har opplevd frisører som setter på 90 punkter på både 30 min. og 2 timer. Endret 9. oktober 2010 av Stellia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå