AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Stiod i køen i butikken og venter på at det skal bli min tur. Det står ei dame forran meg og når hun legger varene på båndet så tar hun en banan opp av handlekurven, klør seg litt i rumpa og legger den på båndet før hun betaler og går. Er det mulig? Man klør seg vel da ikke i rumpa med maten? Og i hvertfall ikke blant folk? Og hun hadde ei ganske tynn bukse også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Hahahaha, kjempepraktisk å klø seg i ræva med en banan, da slipper man å strekke armen så mye, spes om man er feit og har vanskelig for å komme til. Synes dama var lur, bananen skreller man jo så da er det ikke så uhygienisk. Poeng også for at hun faktisk betalte for bananen hun klødde seg med, andre ville kanskje lagt den tilbake og kjøpt en annen.
Gjest Eurodice Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Stiod i køen i butikken og venter på at det skal bli min tur. Det står ei dame forran meg og når hun legger varene på båndet så tar hun en banan opp av handlekurven, klør seg litt i rumpa og legger den på båndet før hun betaler og går. Er det mulig? Man klør seg vel da ikke i rumpa med maten? Og i hvertfall ikke blant folk? Og hun hadde ei ganske tynn bukse også. Hun måtte ha vært helt fraværende eller ikke god i hodet . Uansett hvor mye det klør, er det visse steder på kroppen man ikke klør seg på i offentlighet.
tineline Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Hahahaha, den har jo en spiss som rekker godt fram også. Genialt!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Mon tro hva hun planla å bruke den til når hun kom hjem? :gjeiper:
Gjest Eventyr3 Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Stiod i køen i butikken og venter på at det skal bli min tur. Det står ei dame forran meg og når hun legger varene på båndet så tar hun en banan opp av handlekurven, klør seg litt i rumpa og legger den på båndet før hun betaler og går. Er det mulig? Man klør seg vel da ikke i rumpa med maten? Og i hvertfall ikke blant folk? Og hun hadde ei ganske tynn bukse også. hahahahahhahahahah!!!!!!!!!!!! tror jeg hadde sprukket LOL!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Hahahaha, kjempepraktisk å klø seg i ræva med en banan, da slipper man å strekke armen så mye, spes om man er feit og har vanskelig for å komme til. Synes dama var lur, bananen skreller man jo så da er det ikke så uhygienisk. Poeng også for at hun faktisk betalte for bananen hun klødde seg med, andre ville kanskje lagt den tilbake og kjøpt en annen.
redchilli Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaha banan i rompa! :D
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Mon tro hva hun planla å bruke den til når hun kom hjem? :gjeiper: Sikkert putte den et varmt sted
fruBeist Skrevet 9. oktober 2010 #10 Skrevet 9. oktober 2010 Mon tro hva hun planla å bruke den til når hun kom hjem? :gjeiper: Får håpe for hennes del at hun venta med å skrelle den til etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå