Gå til innhold

Lost sesong 1 til 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan ønske meg "velkommen etter" så mye dere vil :) Men jeg har nå sett sesong 1 til 6 siden slutten av sommerferien og til nå.. Hadde aldri sett en episode før det.

Synes serien var veldig bra, og man må jo bare ta det for det det er. Likevel så var det mange unødvenige løse tråder.

-Fikk vi egentlig svar på hvorfor det var isbjørner på øya egentlig?

-De som ble begravd levende.. hadde de kun den lille rollen, og fikk ingen andre vite at de ble begravd levende?

Jeg har sikkert mange andre spørsmål, men det får vente..

Hvis noen kan svare meg på det, og i tillegg fortelle meg hva dere savnet å få svar på så har dere anledning her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg vilt til å se siste sesong, men jeg må innrømme at jeg blir mer og mer "lost" selv. Må nesten se sesong 5 en gang til, før siste sesong. Jeg skjønner mindre og mindre. Får vi ikke noen flere svar i sesong 6 altså?

Skrevet

Gleder meg vilt til å se siste sesong, men jeg må innrømme at jeg blir mer og mer "lost" selv. Må nesten se sesong 5 en gang til, før siste sesong. Jeg skjønner mindre og mindre. Får vi ikke noen flere svar i sesong 6 altså?

Selv ble jeg advart mot å se lost, og jeg kan forstå litt hvorfor.. Men ettersom jeg var på Hawaii i sommer, og fikk vært på locations, så synes jeg det var litt morro å kjenne meg igjen i serien.

Man får jo noen svar, men ikke nok. Mange løse tråder. Likevel synes jeg det er utrolig imponerende hvordan de vrir å vender på det, og det viktigste er jo å bli engasjert og underholdt, og det klarte dem ihvertfall. Også selvfølgelig å se scener og hendelser fra forskjellige vinkler. Synes det var noen enkle svar, og mange andre svar som ble uløst..

Skrevet

-Fikk vi egentlig svar på hvorfor det var isbjørner på øya egentlig?

-De som ble begravd levende.. hadde de kun den lille rollen, og fikk ingen andre vite at de ble begravd levende?

Ble ikke de isbjørnene brakt til øya kun for forskning? De drar jo også frem den hvite kaninen og sånn, så det er vel en liten parallell til den :P

Det jeg lurer på er hvorfor Mr.Ecko sleika på den svarte røyken den ene gangen.. og litt senere så ble han drept av den. Hvorfor ville ikke den svarte røyken drepe han med en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...