Gå til innhold

Saksøking for egen idioti.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at SU på universitet mitt ble saksøkt for 50'000£ en stund til bake og de tapte saken. Hva skjedde: En jente er sørpefull og går rundt i drithøye heler på SU Bar og faller. Hun brakk hoften eller noe. Hun sier at hun tråkket på et glass, men det ble aldri funnet. Uasett om hun gjorde det er det hennes egen idioti som førte til at hun falt til å begynne med. Man går ikke rundt i ti centimeter lange heler om en er så beruset at en nesten ikke kan gå en gang. Og det verste er at hun skasøkte SU og ikke universitetet. SU er studentenes penger! De brukes på sosiallivet deres og nå blir litt penger trukket fra alt fordi vi plutselig har 50'000£ mindre. Vi som nettopp har fått mye oppussing gjort. SU bar alene ble nettopp oppusset for 400'000£.

Jeg syns selvfølgelig det er trist at noen brakk hoften, men samtidig... hadde det vært meg hadde jeg ikke saksøkt studentforeningen for noe som tydelig var min egen feil. Folk faller og bli skadet, en kan ikke begynne å peke ut skyldige fordi vi selv ikke er helt stødig på beina.

Hadde du saktsøk en bar om du falt der i høye heler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste nordmenn ville unnlatt det søksmålet.

Skrevet

Hørtes veldig amerikansk ut... Som å saksøke McDonalds fordi man er feit.

Hadde aldri gjort det nei.

Skrevet

Hørtes veldig amerikansk ut... Som å saksøke McDonalds fordi man er feit.

Hadde aldri gjort det nei.

Håper ikke hun går der enda fordi hun får mange uvenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...