Gå til innhold

bestille fra mnago.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kunne tenkt meg å bestille fra mango.com, men lurer selvsagt på om det blir lagt til norsk moms i tillegg til prisen som er oppgitt? Noen som erfaringer? Eller sender de fra Norge slik at man slipper mva i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du legger noe i handlekurven så står det der "taxes included for Norway". De sender ikke fra Norge, men de er tydeligvis registrert i MVA-registeret og betaler MVA på norske kjøp.

Bare bestill, du. Skal ikek bli noen ekstra utgifter på det.

Skrevet

MVA er inkludert i de norske prisene som vises på nettsiden. så alt som skal betales av norske avgifter er betalt når du betaler online. Alt sendes fra Barcelona, og det er spansk kundeservice en skal forholde seg til. I motsettning til mange andre nettbutikker så sender de ikke ut mail med sporingsnr. I og med at DHL som leverer pakkene for de, til tider er veldig rotete, så lønner det seg å ringe Mango etter en 8-9 dager. DHL beholdt i ene tilfellet pakken min i Norge i over 14 dager uten å forsøke å levere den. (bank i bordet, det var kun den ene gangen) Etter den gangen har DHL begynt å levere pakkene inn på postkontoret slik at en får hentelapp på pakken.

Bortsett fra dette har jeg utelukkende gode erfaringer med å handle fra Mango online. Mango sender pakken veldig raskt, og skulle det være noe så er de veldig hjelpsomme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...