Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Har lenge hatt et godt øye for en mann som jobber i samme firma som meg. Etter småflørting via facebook, og et hei når vi møtes på jobb, møttes vi ute på byen. Praten satt løst, og vi hadde en utrolig fin kjemi, og etter endel alkohol ble jeg med han hjem . Det var fantastisk, og vi lå lenge neste dag og bare slappet av og koste.. Snakket litt med han dagen etterpå, idag, om han hadde funnet visakortet mitt osv. ikke så mye mer enn det. Problemet er at jeg er veldig intr i å bli bedre kjent med ham, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. Føler kansje jeg har mast litt, siden jeg sendte sms først, og jeg skrev til han på facebook først osv.. Og kansje jeg allerede har ødelagt sjansene mine når jeg ble med han hjem??
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Du kan jo sende han ei melding, og høre om han vil bli med å ta en kaffe eller noe?? Jeg og min kjære traff hverandre gjennom jobb, og gikk fram på ca samme måte som dere, forsiktig flørting, litt meldinger fram og tilbake, facebook, og etter en tur ute på byen kyssa vi for første gang -- vi har nå vært forlovet i over ett år! Lykke til!
Gjest TS Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Du kan jo sende han ei melding, og høre om han vil bli med å ta en kaffe eller noe?? Jeg og min kjære traff hverandre gjennom jobb, og gikk fram på ca samme måte som dere, forsiktig flørting, litt meldinger fram og tilbake, facebook, og etter en tur ute på byen kyssa vi for første gang -- vi har nå vært forlovet i over ett år! Lykke til! Jeg er bare redd jeg blir oppfattet som masete hvis jeg gjør det? Siden det var jeg som tok kontakt først osv.. og hvis han avviser meg kommer det til å bli pinlig,siden jeg faktisk må se han hver dag:S
Gjest TS Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Du kan jo sende han ei melding, og høre om han vil bli med å ta en kaffe eller noe?? Jeg og min kjære traff hverandre gjennom jobb, og gikk fram på ca samme måte som dere, forsiktig flørting, litt meldinger fram og tilbake, facebook, og etter en tur ute på byen kyssa vi for første gang -- vi har nå vært forlovet i over ett år! Lykke til! Jeg er bare redd jeg blir oppfattet som masete hvis jeg gjør det? Siden det var jeg som tok kontakt først osv.. og hvis han avviser meg kommer det til å bli pinlig,siden jeg faktisk må se han hver dag:S
sophiaM Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Du kan jo prøve å være litt tålmodig, og vente på at han kommer med respons på det du har skrevet til han. Om du er redd for å virke masete, så burde du vente til han tar initiativet til å møtes igjen.
Gjest TS Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 TS her igjen! Nå har vi avtalt at jeg skal komme til ham endag, etter at jeg selfølgelig ble utolmodig og sendte ham en sms to dager etter jeg sov hos ham.. Vi hilser kun normalt når vi møttes, har kun møttes en gang i forbifarten på jobb, og har ikke snakket noe mer enn det. Han sa vi skulle se an hvilken dag jeg skulle komme på besøk, men har ikke hørt noe enda.. er redd for at det egentlig ikke bli noe. Var ikke no særlig begeisret hilsing fra hans side da vi støtte på hverandre i gangen følte jeg. Det stakk liksom litt i magen. Hva gjør jeg nå? Han virker vel egentlig ikke så veldig intr. som jeg håpet på.. Noen som skjønner seg på ham?? Jeg gjør ikke!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 TS her igjen! Nå har vi avtalt at jeg skal komme til ham endag, etter at jeg selfølgelig ble utolmodig og sendte ham en sms to dager etter jeg sov hos ham.. Vi hilser kun normalt når vi møttes, har kun møttes en gang i forbifarten på jobb, og har ikke snakket noe mer enn det. Han sa vi skulle se an hvilken dag jeg skulle komme på besøk, men har ikke hørt noe enda.. er redd for at det egentlig ikke bli noe. Var ikke no særlig begeisret hilsing fra hans side da vi støtte på hverandre i gangen følte jeg. Det stakk liksom litt i magen. Hva gjør jeg nå? Han virker vel egentlig ikke så veldig intr. som jeg håpet på.. Noen som skjønner seg på ham?? Jeg gjør ikke! Virker som det er for lite intiativ i han, jeg ville latt det ligge, liker de deg er du ikke i tvil.
Wonders Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) la det ligge, don't shit where you eat. I verste tilfelle er du bare ennå et hakk på beltet hans... Nå er jeg redd du alt har gått på limpinnen ja. Endret 12. oktober 2010 av Wonders
lillemia Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Skjønner forsåvidt godt at han virker avvisende/kort når dere møtes på jobben, regner med at han ikke ønsker at kollegaene skal skjønne at det foregår noe/har foregått noe. Det trenger ikke nødvendigvis bety at han ikke er interessert
Gjest caramiacaramella Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg ville tatt det veldig med ro hvis jeg var deg, TS. Vent til han tar kontakt med deg, og gjør han ikke det så han nok just not that into you. Da er det bare å gå videre!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #11 Skrevet 13. oktober 2010 Virker som det er for lite intiativ i han, jeg ville latt det ligge, liker de deg er du ikke i tvil. tull! min nåværende kjæreste likte meg i et år uten at jeg ante noe. selv om vi var ute sammen og traff hverandre til tider så trodde jeg aldri han ville noe mer enn vennskap. han var alltid vennlig og hyggelig men virka ikke som om han la noe mer interesse i det enn vennskap, men så feil kan man ta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå