AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Å det var den som ropte halå borti veien her i går å så poka han vennina mi på face. Tror dere han er intrisert? Veninna mi ble sur når jeg sa hvem mobil han har. Er hun sjalu? Blir snart gaaal vist jeg ikke får vite det å han er så sexy.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Han ropte halå etter meg. Men poka veninna mi. for han vet hva hun heter å ikke meg. Han virket da intrisert i meg men jeg vet jo ikke sikkert. Så jeg bare spør hva dere tror.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Han er neppe intrisert - hva nå enn det betyr. Pakk ned og gå på norskkurs?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Det heter intrisert her jeg bor da. På Romerike. Vist du ikke skjønner kan jo du pakke deg hjem selv.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 skriv bokmål eller nynorsk. Ikke dialekt
brukernavnet Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 hysj på dere. Det er ikke så lett å vite om han er interessert eller ikke uten at du sier noe mer, eller prater med med han. Så tror det er mitt beste råd, gi det litt tid og prat med han =) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå