Gå til innhold

Senkveld

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser på Senkveld nå, og synes det er en pussig konkuranse i camp senkveld. Laget som tar flest piercinger vinner.

Hadde dere tatt piercing, og i så fall hvor?

Jeg hadde aldri gjort det. Har hull i ørene, men vil ikke ha flere hull i huden min. Men tenk så kjip man er om man ikke vi da :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde tatt i navelen, i hvert øre, tunga og kanskje brystvorten.

Har i tunga fra før :)

Tunga gjør ikke halvparten så vondt som det ser ut som. Jeg merket så vidt at nålen gikk igjenom, og hadde ikke smerter overhode når nåla gikk inn. I etterkant vel og merke, så hovnet tunga opp i ei uke og jeg levde på joghurt og is og kunne ikke prate. Da var det litt vondere :ler:

Endret av Opus
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kunne tatt to til i leppen (for å se hvordan det hadde sett ut, først og fremst), en til i tungen, flere i ørene, navlen og kanskje noen surface-piercinger.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg har hatt i tunga, brynet, leppa, gjennom øret (fra øreflipp til den lille "tappen" foran øret), nedover hele øret, oksering i nesa, brystvortene, kinnene, ja det var vel alt.

Hadde jeg deltatt i denne konkurransen, så hadde jeg nok tatt i navlen også, men så hadde jeg nok sagt stopp

Gjest Raindrops
Skrevet

Åja, jeg ville også hatt i kinnene, har alltid hatt lyst til å prøve det :jepp:

Skrevet

Jeg har hatt Madonna piercing, 3 hull i hvert øre, men kunne godt ha tenkt meg hull øverst i øret ;) Men, det er så vanskelig å finne øredobber med sååå kort stang, så jeg gidder ikke ;)

Skrevet

jeg har tatt i tunga to ganger. Skifta pga.jeg ikke var fornøyd med plasseringa. Fjernet dog ganske kjapt da jeg kom til å bite i den så det knasa i tenna..ikke noe godt kan jeg love deg! dessuten fikk jeg uvane med å drive å nesten sutte på den :sjenert: ...

Har også hatt i ene nesvingen men det er årevis siden å det ble stukket på vanlig gullsmed da det den gang ikke fantes andere som gjorde det. Ubehagelig pga liten nese og øredobb med sånn gert bakpå..;/..når jeg fikk influensa etter noen mndr. fikk jeg betennelse, ekkelt! Aldri mer! men det er ikke sååå vondt å ta det da..mer ekkelt å ha det der synes jeg..

Greit slankekur den i tunga foresten..fikk ikke i meg skikkelig mat på ei uke etterpå..kun flytende og kaldt!

Skrevet

Jeg ser ikke helt underholdningsverdien i piercingkonkurransen.

Jeg blir kvalm av å se folk som piercer brystvorter og tunga, blod og slim midt i fredagskosen.

Konkurransen var artige før da det var idrettsgrener de konkurerte i.

Virker som Thomas og Harald helt har mistet grensene.

Skrevet

Jeg synes konkurransen var hysterisk morsom! Lenge siden jeg har ledd så godt av tv :) Synes det blå laget var pysete!

Har selv hatt piercing i navle, stang gjennom to steder på "toppen av øret", tunge.. ja, det var vel det. Har bare hull i ørene nå da.

Hvis jeg skulle vært med på konkurransen hadde jeg tatt i tunga, ørene, navle, brystvorter.. ikke synlig i ansiktet, bare i tilfelle det skulle gi arr e.l.

Skrevet

Har hatt 9 piercinger kun i ansiktet. På forskjellige steder, men ville nok ikke gjort det igjen.

Skrevet

Ser på Senkveld nå, og synes det er en pussig konkuranse i camp senkveld. Laget som tar flest piercinger vinner.

Hadde dere tatt piercing, og i så fall hvor?

Jeg hadde aldri gjort det. Har hull i ørene, men vil ikke ha flere hull i huden min. Men tenk så kjip man er om man ikke vi da :S

Nå er vel ikke dette akkurat noen ordentlig "reality-serie" heller er det det da? Jeg mener, her har nok alle "kjendisene" skrevet under på kontrakter på forhånd som sannsynligvis har inneholdt i detalj hva de må gå igjennom, og alle har nok vært enige om hver minste lille detalj (inkludert hvilke konkurranser) før de en gang startet første innspilling.

Og for å svare på spm. ditt så hadde nok ikke jeg tatt noe sted, evt. i ørene kanskje -eller i leppa. Men har til nå levd hull-fri, så for meg hadde det vært litt merkelig.

Skrevet

Jeg har i klitorisforhuden, og ville nok pepret kjønnsleppene mine med piercinger. Tror laget hadde vunnet da! :D

Hadde tatt de ut igjen etterpå da... Er ikke fint med for mye stål heller. Holder med min ene.

Skrevet

Har en i øre-tappen og en i navlen. Den i øre-tappen var vondest fordi det er mye brusk og hardt å trenge igjennom. Synes piercinger i ansiktet er estetisk stygt på kvinner så ville aldri tatt i ansiktet. Er dessuten stygt med de hullene som blir igjen når kvinnene tar dem ut. Alle ender opp med å ta dem ut, ingen kvinner har piercinger i trynet når de er 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...