Asteria Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg prøver å finne navnet på en norsk dame på alder med Anne Marit Jakobsen... husker jo bare ansiktet... sist jeg så henne spilte hun vaskedame... lyst halvlangt hår... hmm.. Kan du hjelpe meg??? Hun er vel sånn du vet hvem er, eller har sett før.. men kanskje ikke husker navnet på... har vel spilt i noen norske filmer også.. men flate.. husker jo ingenting hun har spilt i nå...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Anne Marie Ottersen ? Vet ikke om hun har spilt vaskedame da..
Asteria Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Anne Marie Ottersen ? Vet ikke om hun har spilt vaskedame da.. nei... hun ligner vel litt på Anne Marit Jakobsen... men aaarrrgghhh... irriterende når en skal huske navn og ikke klarer å få det frem!!!
Asteria Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2010 Dytt! Hun er en utrolig morsom rappkjefta dame!
Gjest Spinell Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg tenkte på Agnethe G. Haaland, men morsom er vel ikke det første som faller meg inn når noen nevner henne :klø:
solitair Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg prøver å finne navnet på en norsk dame på alder med Anne Marit Jakobsen... husker jo bare ansiktet... sist jeg så henne spilte hun vaskedame... lyst halvlangt hår... hmm.. Kan du hjelpe meg??? Hun er vel sånn du vet hvem er, eller har sett før.. men kanskje ikke husker navnet på... har vel spilt i noen norske filmer også.. men flate.. husker jo ingenting hun har spilt i nå... Frøydis Armand?
Asteria Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2010 Jorunn Kjellsby? BINGOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! :danser: :danser: :danser: Tuuusen takk for hjelpen!!! blir jo helt gal når en ikke finner ut av ansikter som dukker opp på hjernen...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Hahaha, det var baaare flaks, Asteria Googlet norsk + skuespiller + vaskedame, og da var det ikke mye å velge i Glad jeg kunne hjelpe i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå