AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kjøpte meg en epilator, men jøss hvor vondt det gjør å bruke den. Spesielt på musa! Greier bare øverste delen mens jeg må barbere "under" liksom. Hva gjør dere? Er det bare snakk om å herdes?
Thorn Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg gav opp og gikk over til å vokse, og da var det beina jeg tok. Aldri i livet om jeg hadde latt en epilator i nærheten av bikinilinja, det er seigpining!
Capricorn Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg gav opp og gikk over til å vokse, og da var det beina jeg tok. Aldri i livet om jeg hadde latt en epilator i nærheten av bikinilinja, det er seigpining! Er voksing noe bedre da? Det går jo fortere, men.... Like mye tortur høresd det ut som!!
Fantomina Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Thorn Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Er voksing noe bedre da? Det går jo fortere, men.... Like mye tortur høresd det ut som!! Jeg syns ihvertfall at voksing er himmelsk i forhold til epilering. Voksing går ufattelig mye fortere, og alt forsvinner som regel i en engang. I tillegg slipper hårene lettere når jeg bruker varm voks, så det gjør mye mindre vondt. Jeg syns faktisk det er litt deilig å vokse leggene, jeg! Og bikinilinja er godt tålelig, om ikke akkurat deilig. Litt kronglete å gjøre selv, men det går på et vis
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg epilerer bikinilinja og venusberget. Veldig vondt den første gangen, men det blir mindre vondt etter hvert. Jeg har aldri prøvd den på hele underlivet. Er jo litt krinkelkroker og vanskelig å holde stramt.
Gjest Spinell Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har aldri prøvd brazilian, men synes ikke epilering er så ille der nede. I armhulene derimot...
beige Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 tror det er veldig personavhengig om epilering gjør vondt eller ikke.. jeg epilerer leggene, og synes ikke det er VONDT, heller mindre ubehagelig vil jeg si avhenger av smerteterskel! men jeg har erfart at hårene vokser raskere ut med epilering enn voksing...
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Et tips om dere syns epilering av leggene er vondt, er å ta hårene når de er helt korte, slik: barber leggene, og bruk epilatoren dag to. Og dag tre, osv. Gjør mye mindre vondt enn om du skal epilere hår på 3-4 mm, men du må jo ha en epilator som tar helt korte hår da. Pluss at det også går mye fortere enn når du må pine deg gjennom hver cm med hår.... Noen som klarer å epilere hele underlivet??? *imponert* Jeg epilerte venusberget før, og gikk jo bra etter tilvenning, men fikk så mange røde nupper, så jeg sluttet... Ikke så sexy akkurat. Men dere som tar brazilian, blir det nupper da? Når det gjelder hvor fort hårene vokser ut etter epilering, kan jeg si at jeg fortsatt har flekker på leggene hvor det ikke vokser hår. Og det er nesten et år siden jeg epilerte fast. Men dette er nok individuelt.
LetThemEatCake Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 I instruktionsmanualen till min står det att man absolut inte ska epilera musa och det verkar faktiskt rimligt, hehe. Det är ju väldigt känsligt där och huden är ju lite "lösare" och det är lättare att den fastnar och att du faktiskt skadar dig. Jag brukade epilera bikinilinjen förr, men det går 100 gånger snabbare att vaxa! Dessutom kan du vaxa hela musen! Epilatorer är djävulens påfund, om du frågar mig. En vaxning håller minst lika länge, gör mycket mindre ont, går mycket snabbare och jag tycker att en epilator lämnar alldeles för mycket hår kvar. Epilator vs Vax: 0-4 Jag ska slänga min epilator. Wax is the stuff!
beige Skrevet 22. januar 2011 #11 Skrevet 22. januar 2011 En vaxning håller minst lika länge, gör mycket mindre ont, går mycket snabbare och jag tycker att en epilator lämnar alldeles för mycket hår kvar. Hvis du synes det blir igjen mye hår når du bruker epilator, så er det fordi du ikke gjør det rett.. Du må gjøre det sakte.... 1
Gjest Sfinx Skrevet 22. januar 2011 #12 Skrevet 22. januar 2011 Noen som klarer å epilere hele underlivet??? *imponert* Jeg gjør med unntak av en liten flystripe. Tar man det ofte, og spesielt etter at man har vokset 1 gang, er det mindre vond. Ellers er det vel litt tilvenning også... (kanskje.... )
Jade Skrevet 22. januar 2011 #13 Skrevet 22. januar 2011 Er dere galne??? *ser for seg kjønnslepper fast i pinsettene* AUUUUUUUUUUUUU! 3
Gjest Sfinx Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 he he he Jade... Det gjelder å ha teknikken i orden :gjeiper:
Piral Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Jeg epilerer musa, men klarer overhodet ikke å ta alt. Levner en liten "dott" av hår på venusberget, og epilerer så mye som jeg klarer på siden av kjønnsleppene under. Men for det meste barberer jeg under, synes det rett og slett blir for vondt. Men imponerende at noen faktisk klarer det hehe Jeg har litt lyst til å prøve voks, men er det ikke irriterende at man må vente til hårene vokser en del ut?:/
LetThemEatCake Skrevet 25. januar 2011 #17 Skrevet 25. januar 2011 Hvis du synes det blir igjen mye hår når du bruker epilator, så er det fordi du ikke gjør det rett.. Du må gjøre det sakte.... Nej, jag tror faktiskt att det är min epilator som är dålig. Jag köpte den för 7 år sedan och då hade man inte kommit så långt med epilatorerna på den svenska marknaden i alla fall. Tro mig, jag har testat på många sätt! En gång satt jag i 2 timmar och försökte få bort allt hår på underbenen. Det gick inte.
sebra Skrevet 25. januar 2011 #18 Skrevet 25. januar 2011 Å herregud dere er tøffe damer! det må jeg si! Jeg epilerer armer, og har prøvd på leggene, men nei fy faen det er for vondt. Kan ikke tenke meg smerten ved å epilere musa..
Gjest Rampunge Skrevet 25. januar 2011 #19 Skrevet 25. januar 2011 Når dere snakker om temaet epilering. Er det sant at om man epilerer regelmessig, la oss si i 10-15 år, så vil hårene etter hvert forsvinne?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #20 Skrevet 25. januar 2011 Når dere snakker om temaet epilering. Er det sant at om man epilerer regelmessig, la oss si i 10-15 år, så vil hårene etter hvert forsvinne? Om man overlever så lenge med epilering så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå