Gå til innhold

XXXXXXL i kondomer og BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omkretsen på BH størrelsen her vel som regel bare litt med vekta å gjøre, som Smalltalk sier. Det går vel mer på sånne ting som høyde og kroppsfasong. Jeg har noen kilo for mye, og jeg bruker 80/85. Egentlig 80, men jeg har så smale skuldre at jeg ikke kan bruke normale BHer på ytterste hakket. Hvis jeg hadde vært sylslank hadde jeg sikker vært nede i 75, men jeg er en høy, voksen dame med litt kraftig benbygning, så mindre enn 75 er nok bare å glemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Man kan faktisk være lett kraftig og trenge 65 i omkrets. Dette fordi fettet trykkes innover når man har på en BH som er stram nok. Er man da i utgangspunktet ganske smal under puppene, så vil man alikevel trenge en ganske liten omkrets selv om man har litt fett på kroppen.

Man kan også være normalt slank og ganske veltrent og bruke 80 i omkrets, det er absolutt ikke noen selvmotsigelse. Det kommer utelukkende an på kroppsbygning. :)

Jeg var kunde i en Bailinesalong for noen år siden. Man blir veid og målt, og alle mål blir lagt inn i et dataprogram. Jeg har "omvendt triangulær timeglassfigur", hvilket vil si at jeg er bredere oventil enn rundt hoftene eller sagt på en annen måte, når man ser meg bakfra, er skulderbredden bredere enn hoftebredden, men ikke påfallende da :ler: .

Endret av Belladonna
Skrevet

75C er er vel faktisk BH-størrelsen Madonna bruker, og dersom du mener at hun er kraftig med små pupper så lurer jeg på hva som er galt med deg.

Og hva legger du i begreper DD? Du vet at man får BH kjøpt bh'er i 60DD og at dette blir samme størrelse som en 75B, ikke sant?

Fantastisk.... Jeg er glad jeg aldri har forsøkt meg på å kjøpe undertøy til samboer. Dette er jo en hel vitenskap.

Skrevet

Fantastisk.... Jeg er glad jeg aldri har forsøkt meg på å kjøpe undertøy til samboer. Dette er jo en hel vitenskap.

Det er en jungel, for å si det mildt. Og det er vanvittig lett å gå seg bort! Det er ikke bare du som blir forvirret.

Og det hjelper ikke akkurat at størrelse varierer fra merke til merke og fra modell til modell. I et BH-merke kan f.eks 65E være passe, i et annet merke kan dette være for stort/lite. Videre så er det ikke sikkert at en modell fra et merke er like stor/ i størrelsen som en annen modell fra samme merke.

Håpløst? JA! :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...