Gå til innhold

XXXXXXL i kondomer og BH

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har man XXXXXXXL i kondømstørrelse og sikkert bh også, ja da er man SJEF da.

Hvorfor er det ikke slik på andre ting? Hvorfor skal damer ha store pupper, men ikke mage, eller penis for gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg ville hatt en XXXXXXXL pikk inni meg for å være helt ærlig. Og tror ryggen ville vært ødelagt etter et år med XXXXXXL pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du har kanskje ikke hatt så mye erfaring med sånt, men BH-er måles altså ikke i XXXL osv, men i cm og cupstørrelse, f.eks. 75C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har man XXXXXXXL i kondømstørrelse og sikkert bh også, ja da er man SJEF da.

Hvorfor er det ikke slik på andre ting? Hvorfor skal damer ha store pupper, men ikke mage, eller penis for gutta?

Er du full, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, du har kanskje ikke hatt så mye erfaring med sånt, men BH-er måles altså ikke i XXXL osv, men i cm og cupstørrelse, f.eks. 75C.

Men 75 C er vel mer en litt kraftig dame med litt små pupper, er det ikke? Alt under DD er bare feil! Må selvsagt være naturlige DD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 75 C er vel mer en litt kraftig dame med litt små pupper, er det ikke? Alt under DD er bare feil! Må selvsagt være naturlige DD.

75C er er vel faktisk BH-størrelsen Madonna bruker, og dersom du mener at hun er kraftig med små pupper så lurer jeg på hva som er galt med deg.

Og hva legger du i begreper DD? Du vet at man får BH kjøpt bh'er i 60DD og at dette blir samme størrelse som en 75B, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

75C er er vel faktisk BH-størrelsen Madonna bruker, og dersom du mener at hun er kraftig med små pupper så lurer jeg på hva som er galt med deg.

Og hva legger du i begreper DD? Du vet at man får BH kjøpt bh'er i 60DD og at dette blir samme størrelse som en 75B, ikke sant?

Dette blir kanskje litt utenom, men jeg kan altså ikke se for meg en voksen dame som har en omkrets på bare 60 cm under brystene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Er en myte tror jeg at det er så pent med xxxxxxl pupper. Om de er naturlig sånn så henger de ofte langt ned på magen og kløfta blir bare en laaang smal strek fordi puppene er klistra sammen. Og de som naturlig har xxxxxxl pupper er ofte xxxxxxl resten av kroppen også.

As for xxxxxxl peniser. AU. Der er jeg litt goldiecoks (tror de flesteandre jenter er det). Ikke for stor, ikke for liten, men akkurat passe er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

En slank jente kan da fint ha 75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kanskje litt utenom, men jeg kan altså ikke se for meg en voksen dame som har en omkrets på bare 60 cm under brystene.

Du finner faktisk ganske mange av dem her inne. :)

De fleste skal egentlig ha mindre omkrets enn de normalt tror de trenger. Jeg skulle tidvis hatt 60 i omkrets, det er bare så innmari vanskelig å finne.

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du finner faktisk ganske mange av dem her inne. :)

De fleste skal egentlig ha mindre omkrets enn de normalt tror de trenger. Jeg skulle tidvis hatt 60 i omkrets, det er bare så innmari vanskelig å finne.

Jada, jeg har sett flere fortelle det. Dere må jo være syltynne. Må skynde meg å si at jeg ikke mener noe vondt med det, og jeg er ikke misunnelig :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå en voksen lett kraftig dame som bruker 65 i bh str, går jeg ned i vekt så blir jeg nok en 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har sett flere fortelle det. Dere må jo være syltynne. Må skynde meg å si at jeg ikke mener noe vondt med det, og jeg er ikke misunnelig :) .

Er 163cm/53 kg syltynt? Neppe. Jeg kunne like gjerne brukt 75C, men da hadde ikke BH-en sittet på plass der den skal sitte, og det direkte ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er 163cm/53 kg syltynt? Neppe. Jeg kunne like gjerne brukt 75C, men da hadde ikke BH-en sittet på plass der den skal sitte, og det direkte ubehagelig.

Din høyde og vekt passer vel bra sammen. Hvis du vanligvis bruker str. 60 i behå, er det klart at 75 ikke passer. Det er jo 15 cm forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Jeg er nå en voksen lett kraftig dame som bruker 65 i bh str, går jeg ned i vekt så blir jeg nok en 60.

Jeg tror det er svært forskjellige oppfatninger av kroppstyper blant folk her. Hvis du vil kalle deg selv lett kraftig med en behåstørrelse på 65 cm, tør jeg ikke fortelle hva jeg bruker :ler: . Jeg ser meg i speilet og ser en normalt slank, ganske veltrent dame som altså er mer enn 60 cm i omkrets rundt brystene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg tror det er svært forskjellige oppfatninger av kroppstyper blant folk her. Hvis du vil kalle deg selv lett kraftig med en behåstørrelse på 65 cm, tør jeg ikke fortelle hva jeg bruker :ler: . Jeg ser meg i speilet og ser en normalt slank, ganske veltrent dame som altså er mer enn 60 cm i omkrets rundt brystene.

Enig. Jeg anser meg selv som lett kraftig å bruker 80c i bh størrelse. For flere her er vell jeg smell feit da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg anser meg selv som lett kraftig å bruker 80c i bh størrelse. For flere her er vell jeg smell feit da :fnise:

Absolutt ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk være lett kraftig og trenge 65 i omkrets. Dette fordi fettet trykkes innover når man har på en BH som er stram nok. Er man da i utgangspunktet ganske smal under puppene, så vil man alikevel trenge en ganske liten omkrets selv om man har litt fett på kroppen.

Man kan også være normalt slank og ganske veltrent og bruke 80 i omkrets, det er absolutt ikke noen selvmotsigelse. Det kommer utelukkende an på kroppsbygning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...