Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i nesa, men har fått høre mye snakk om at det ofte blir infeksjoner og at det er veldig sårt pga at nesen ikke er den mest reneste plassen. Er det noen med piercing i nesa som kan bekrefte dette? Har dere hovnet mye opp og tok det lang tid før det ikke var alt for ubehagelig å ha piercing i nesa, komme bort i nesa osv?

Vet foresten ikke om dette var helt riktig kategori å poste emne under..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt min i 14 år og har aldri hatt infeksjoner eller problemer -bortsett fra at det tok noen uker før faren min lærte at det å klype meg i nesa ikke var så populært lenger... :fnise:

Skrevet

Jeg hadde betennelse i min nesepiercing én gang, da hadde jeg fått et peelingkorn inn i hullet. Det var ikke spesielt vellykka, ihvertfall... Ellers var det få problemer. Hadde dobb med krok på baksiden, og innmellom klarte jeg å henge den opp i klær, og dermed trekke den halvveis ut. Det var heller ikke spesielt behagelig, men det var jo bare slurv fra min side. Også hadde jeg litt problemer med at den kroken inni nesa skrudde på seg, slik at den ble veldig synlig. Har også sett det på andre, og det er ikke lekkert. Ellers var det null stress med piercing i nesa! Kan ikke huske at det var ømt spesielt lenge, det gikk vel over etter noen dager. I følge pierceren min får man ikke betennelse av sitt eget snørr, så tror ikke nesa er mer utsatt enn andre steder.

Gjest scorpius
Skrevet

Så lenge du passer på å rense den osv., så er det ingenting å bekymre seg for!

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...