Gjest Julieroberta Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Yil dere som er par. Hvor mange venner har dere som er nære, og som dere treffer regelmessig? Hvor ofte ses dere? Treffes dere som par eller venninner/kompiser? Hvor gamle er dere og har dere barn?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Begge har en bestevenn. Jeg bor langt unna min, så vi sees sjelden. Hans bor mer i nærheten og de/vi møtes et par ganger i uka. Vi har to vennepar som vi er litt sammen med, en eller to ganger i uka. Har også venner på hver vår kant som vi er sammen med et par ganger i uka. Noen ganger sees vi oftere, andre ganger kan det gå lenger tid i mellom. Vi er 24 og 25 år. Ingen barn, men vi bor sammen.
Anglofil Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg er 23 år (snart 24) og han er 26 år. Jeg har én bestevenninne. I tillegg har jeg et par studievenninner. Min bestevenninne ser jeg sjeldent grunnet lang avstand mellom oss (hun bor på østlandet og jeg på sørlandet). Mine studievenninner ser jeg nå og da gjennom studiene. Han har tre gode kamerater han henger sammen med nå og da. Ingen av oss treffer våre venner regelmessig egentlig, men det har litt med omstendigheter å gjøre. Kjæresten er aldri med når jeg besøker min bestevenninne, mens jeg er også relativt god venn med hans kamerater, så det hender jeg er med kjæresten og hans kamerater på ting. Kjæresten pleier dog å henge med dem alene. Skal sies, jeg jobber sammen med den ene kameraten hans, så det er mer naturlig at jeg kjenner kjærestens venner enn at han kjenner mine. Han har selvsagt hilst på min bestevenninne, bare så det er sagt. Mvh Yvonne Endret 8. oktober 2010 av Yvonne
Gjest anonym Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er 24, han 27 jeg har en bestevenninde, Men sees sjeldent pga avstand. Ellers har vi noen par vi kan være sammen med, men det går for det meste i to par. han har mange venner Pga dette er HANS hjemsted, jeg kjenner hans venner dog Som regel møter vi venner som par. en sjelden gang har jeg jentekveld og han guttekveld hehe Vi ser kansje våre venner igjennomsnitt en gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå